Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Behöver köpa fenskruv, i göteborg. NU!

• Behöver köpa fenskruv, i göteborg. NU!

Publicerad av hellgren på 15 april, 2007 vid 14:02

Nån som har en fenskruv till salu? Ska ut och snurra lite segel om ca: 30 minuter och har helt glömt bort att min fenskruv försvunnit. Vanlig sån som man sticker genom brädan, 🙂 Glömt vad dom heter. Någon som har en till salu nu på stubben som jag kan svänga förbi?

Eller ännu bättre, nån som ska med o grilla o snurra segel i Björlanda? Ring mig pronto!

0730-669999

/Hellgren

the_novice svarade 17 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • kris

Medlem
    15 april, 2007 vid 14:33

Oj, synd att jag såg detta först nu.. Jag har nämligen två skruv med bricka över (var hemma hos kompis som köpt hus, den tidigare ägaren lämnade en gammal surfbräda med twinsers under verandan. De försökte ivrigt pracka på mig plankan – men jag nöjde mig med fenorna plus tillbehör :grin:)

Däckad i flunsan annars hade jag kommit ut till B-landa, men behöver du ff skruven så kan du ju höra av dig.. krissurf(snabela)yahoo.se
    Kan inte tänka mig något mer irriterande än att bli strandad av en sådan liten anledning..

• imported_macts

Medlem
    15 april, 2007 vid 14:54

En vanlig M6 brukar funka utmärkt.

• the_novice

Medlem
    15 april, 2007 vid 15:16

Om du åker från centrala Göteborg så är det bara att vägen om Hornbach och köp ett par rostfria…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Behöver köpa fenskruv, i göteborg. NU!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.