Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Behöver ni en gubbe i SA?

• Behöver ni en gubbe i SA?

Publicerad av styret på 5 november, 2009 vid 08:23

Är det någon som behöver en extra gubbe i sitt boende i SA genom hela December och en vecka in i Januari?
    Jag kan vara lugn och trevlig om det efterfrågas eller köra på rockstar-temat om det är mer önskat.
    Har varit i SA 3 vintrar tidigare så hittar till de flesta spotsen och har hyffsad koll på vart ma kör när om det är några rookies som behöver en muta för att släppa in mig.

Vågsugen som fan! /Styret

styret svarade 15 år sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • rad

Medlem
    5 november, 2009 vid 09:22

Sorry, kan inte erbjuda någon plats även om jag har turen att få åka dit över jul&nyår…
    men en fråga har jag…såg på din sida att du skejtar…är det någon ide att ta med sig skateboarden till SA? Nu kommer jag nog vara rätt mör av all vindsurfing där men den där hjulbrädan är ju oxå jäkligt kul:)

• styret

Medlem
    5 november, 2009 vid 09:39

Senast jag var där var det ingen ide. För några år sen fanns det en x-gamespark typ på ett köpcentrum men den är stängd nu och finns inget sånt offentligt vad jag ahr sett. Skrovlig asfallt och jord på vägarna så tyvärr.
    Men kolla in de lokala skatetidningarna när du är där. finns en rätt ball scen i de andra städerna verkar det som.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Behöver ni en gubbe i SA?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.