Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?

• BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?

Publicerad av herodude på 3 april, 2004 vid 16:00

det är riktigt kris nu, fattas 300 spänn till brädan (när jag redan smörat för morsan och fått studiebidraget från april i förskott) och om ja ginte fixxar det så måste jag vänta till maj!!!! och det vore härligt om jag hade dem innan torsdag när jag åker ner till vbg….. någon som har tips??? tänker inte sälja mig eller något sådant… gör så ont att sitta ner dagen efter så hehe grin.gif

tabi svarade 20 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 134 Svar
  • 134 Svar
  • naish

Medlem
    3 april, 2004 vid 16:07

strippa… grin.gif

• herodude

Medlem
    3 april, 2004 vid 16:10

hehe jag tror nog att folk skulle betala pengar för att slippa se mig strippa…. laugh.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2004 vid 16:28

praktisera som mänsklig försökskanin?
    testa http://www.forsoksperson.nu/ garanterat snabba slantar wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2004 vid 16:29

hörde att det kommer en studie i sommar där man är inneliggande utan permis i 20 dagar och ger 30000:- exkl skatt!

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2004 vid 16:39

gå och lämna blod på sjukhuset,el sälj tidningar.

• herodude

Medlem
    3 april, 2004 vid 20:16

ah hehe men jag är inte 18 än så jag kan inte lämna blid, men den där försöks kanins grejjer verkar rätt coolt…

• styret

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:04

fast det krävs att man är 18, och frisk dessutom… nån här inne som känner sej träffad? inte jag iallafall.

• ian

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:07

hehe, det är arton år på det också.

Gör så här att du köper en massa trisslotter tills du vinner.

visst fan du kan ju förlora en del men å andra sidan har du ju till maj kvar att tjäna ihop det wink.gif

• tabi

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:17

haha nee styret, du ska hålla dig långt borta från saker där det e krav på att va frisk! smirk.gif

• styret

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:24

fast skitsamma.
    jag kan ju glida dit och vara förjävlig så tar dom ändå mej före vilken stockholmare som helst.

• herodude

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:24

haha, hm vad tror ni om burkar???? behöver jue bara 600 stycken.. laugh.gif hehe

• tabi

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:27

du har nog inget val på o va förjävlig eller inte… det blir lätt så ändå va? smile.gif
    du, jag bor på liiiiidingö! cool.gif
    dyraste skolmaten i sverige läste jag häromdan! crazy.gif

• herodude

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:28

haha sug min röv att det är det, på min skola såkäkar vi på restaurant det kostar typ 60 spänn om man ska käka där annars

• tabi

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:29

mmm men ni betalar ju inte själva…

• weeboy

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:30

Svar till:

haha, hm vad tror ni om burkar???? behöver jue bara 600 stycken.. laugh.gif hehe

[/ QUOTE ]
    Ingen dum ide iofs! Orkar du bara vakna imon tidigt och ta en svepp på stan efter alla kvällens fester så lär du samla 600 burkar på nolltid! smile.gif

Sida 1 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.