Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?
-
BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?
tabi svarade 20 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 134 Svar
-
burkar är ingen dum idé.
fast här nere i södern har den grejen dött ut totalt eftersom alla köper öl i tyskland.klart jag är förjävlig!
-
orka samla burkar, sälj styret… så har du bara 280 kvar o jobba in! =)
-
det är tobbe som kommer få göra ”skitgörat” med tyskarna i sommar så jag kan väl ta mej ann ett par nu då.
-
hörru det där hade vi kommit överens om trodde jag, vem är det som har det långa blonda håret i husvagnen egentligen…?
-
hehe hmmm det är allt för många kärringar som dricker tyskt öl…. vodka annars får de va…
-
*host*kärring*host* hehe, ne fy fana öl blir så blaskigt när man druckit mycket, öl är gott när man kommit igång på en sjuttis…
-
haha kärring o kärring… vilka e det som beställer drinkar på krogen då? förutom olle så e det ju bara brudar ju! redbullvodka äger iofs! den e grym men annars blir det bärs!
blaskigt? testa norrlands guld dynamit 7.2! den e inte blaskig! å faaaan va full man blir! -
haha hmm joo kanske hmm men nu när man inte är 18 såååå fåre bli vodka bull, å vodka/russian är jäääävligt gott de me…
-
nä herodude. nu är du dum i huvet.
kärringar dricker vodka. ska det vara sprit så ska den inte komma på glasflaska om jag säjer så. och öl ska komma söderifrån i icke pantbara burkar.
men öl ska det vara.dricker olle drinkar! fan han får lätt ta tyskarna då.
-
du ser ju på min bild här vi sidan hur kul man blir med öl i kroppen. tjejen som är med har duckit sprit (köpesprit dessutom… huinnamej). ja det säjer sej ju självt vem som har roligast.
-
hehe lyssna nu på farbror hero…… vodka är för män/vikingar och öl är för fjollor/neerds och mitt ord är lag sååååå, vodka lr jäger, haha hmm men de e jue gött de me men vet inte om det är såååå bra, hehe såg en jävla idiot som drack det på en fest å det va fan röd aktigt (innan han hade blandat det..
)
-
men herodude, kan du fixa vodka kan du väl fixa bärs? för du går väl inte o snor av mor o far fortfarande?
jo norrlänningen pumpar drinkar… gärna med parasol o jordgubbar o sånt där i!
vi ger honom ett par sånna så tar vi oss varsin bärs o tar betalt av tyskarna!
Logga in för att svara.