Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?
-
BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?
tabi svarade 20 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 134 Svar
-
haha du ska nog se att man kan ha rääät lajbans me sprit me..
hehe vet inte omd et är bara jag men jag blir så jäääävla pissnödig när ja gdricker sprit och oman dricker öl = mer att pissa ut, sviiin jobbigt…
-
ääh fan jag har bara 1,5 år kvar tills jag är 18 å dååååå jävlar
-
hehe hmm ne men det är jävla kul om man typ får stå å hänga på dass hela tiden typ….
-
haha har förstkt nåra år nu meeen haha, eller så kan vi räkna så att nu när ni är äldre än mig har ni nog druckit mer och därför supot bort mer hjärnceller..
hehe
-
blir du pissnödig av sprit?? hur blandar du dina drinkar?
15 delar erotiska fruker o 1 del vodka eller? -
jaja bara man inte dricker vin så får det väl gå.
men ja, kommer du till SM så kan vi ju visa vart skåpet ska stå.
vafan håller jag på med! -
precis, om du fortsätter träna upp blåsan lite till slipper du blöta ner våtdräkten när du seglar också.
jag kan väl tyvärr inte skriva vad som skulle vara bäst då jag är under arton år och då självklart har jag då rakt inte kommit i kontakt med alkoholen.
-
haha ne fan så blandar bara kärringar (som i vanliga fall dricker öl…
) hehe här är det 60/40 ingångs grogg som gäller..
hehe aah hmmm blir nog billigt har itne druckit sen i julas för att få ihop pengar till brädan å nu när det fattas 300 så ska jag nog inte åka till sm å supa skallen av mig, tror iiinte jag tjänar på det..
hehe ni får la komma hit på wave classig lr nåt så ska jag lära er kärringar att supa..
hehe
-
De blir väl snarare klokare?
Har ni tänkt på att en flock gnuer inte kan förflytta sig snabbare än
denslöaste och svagaste gnuen, när flocken blir angripen är det den tröga
och långsamma gnuen längst bak som blir dödad först. Detta är en
naturlig sak och är bra för gnuerna som grupp då deras generella fart och hälsa ökar vid regelbundna bortfall av de svagaste i gruppn.
På samma sätt fungerar din egen hjärna, alltså inte bättre än den svagaste och långsammaste hjärncellen. Vi vet alla att hjärnceller dör vid bruk av alkohol, men naturligtvis är det de slöaste och långsammaste hjärncellerna som dör först. Så vid bruk av alkohol försvinner automatiskt de sämsta hjärncellerna och gör att hjärnan blir en snabbare och effektivare maskin.
Det är därför du alltid är smartare efter några öl… -
Oj, i så fall heelt oavsiktligt,
för övrigt var första meningen ej avsedd för styret hehe -
eeh?? orkade inte läsa slutet haha, hmm eller så är det så att när man är full så tror man att man är smartare, hehe jag blir fan superman när jag är full..
haha
Logga in för att svara.