Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?

• herodude

Medlem
    4 april, 2004 vid 22:43

kitar du ian????

• ian

Medlem
    4 april, 2004 vid 22:46

har inte röstat dig alls än faktiskt

so you bätter bi näjjs! grin.gif ooo.gif

• ian

Medlem
    4 april, 2004 vid 22:47

blush.gif humm, nae jag kitear inte blush.gif

• ian

Medlem
    4 april, 2004 vid 22:47

ok, inte regelbundet iaf blush.gif ooo.gif

• herodude

Medlem
    4 april, 2004 vid 22:51

ne oki, då är det lugnt för det hade kanskse haft ett samband mellan ner röstning av stjärnan och kitingen… för som alla vet är kitesurfing källan till all ondska här i världen..:d hehe

• ian

Medlem
    4 april, 2004 vid 22:56

nej det vet du väl att tjejer är?
    du har väl sett uträkningen?

allvarligt så är det avsaknaden av heder och respekt osv som leder till en jäääkla massa skit, men det blir för seriöst att diskutera här så vi säger helt enkelt att det är en kombination av drakar o tjejer wink.gif

• herodude

Medlem
    4 april, 2004 vid 23:02

heheh aah kitande tjejjer får de bli då.. hmm tror att någon såg sadamm kita i sin string bikini en gång.. tongue.gif

• ian

Medlem
    4 april, 2004 vid 23:32

detta är ett vindsurfingforum, vad du fantiserar om hör inte hemma här tongue.gif grin.gif

• herodude

Medlem
    4 april, 2004 vid 23:48

förlåt satt å dagdrömde lite, men ni måste erkänna ni har väll också sånna fantasier.. eller är det bara jag?? laugh.gif

• ian

Medlem
    4 april, 2004 vid 23:52

blush.gif…mm… jag har också haft… fantasier… blush.gif om drakar blush.gif shocked.gif blush.gif =(

nä nu måste man snart till läjet o bikta sig

• herodude

Medlem
    4 april, 2004 vid 23:54

haha bara om drakar??? haha ne fan hoppas att det blir ett om dop för mig i apelviken snart när man har nya brädan då… :d hehe

• ian

Medlem
    5 april, 2004 vid 00:00

naae… var ju en tjej också, hehe, jäkla ondskefull dröm asså =)

men mer detaljer än så ger jag helst inte ut

• ian

Medlem
    5 april, 2004 vid 00:12

förresten, hur fick du ihop pengar tillslut?

nu blir det gonatt

• tabi

Medlem
    5 april, 2004 vid 06:57

haha det kan du hajja styret!! cool.gif

Sida 9 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.