Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Behöver vi tävlingar eller bara sköna event???
-
Behöver vi tävlingar eller bara sköna event???
hbgsurfer svarade 18 år, 11 månader sedan 18 Medlemmar · 39 Svar
-
eagletech19 wrote:Tjenare Alla
Roligt att höra att ni med vill ha igång något, hur var det blir är ju inte spikat men att vi behöver några event som vi kan träffas och ljuga om hur och vad vi kan göra när ingen ser på:grin:
Jag vill bara få igång något som som inte bara sker en gång utan flera gånger om året.Ser fram emot att få flera som verkligen håller i sakerna på sin sida om man säger så,:wink: jag själv är från Helsingborg men tycker det är bättre längre upp på västkusten pga att stränderna är bättre och vinden jämnare samt att vi kan få vågor som man kan ha kul i om det blåser på.
Om vi då har någon som styr upp på östkusten så är det bara perfekt ,det roligaste vore ju att ha en tour som har typ 3-4 stop här i landet.
Så om man bara tar något ur luften så kunde det typ vara Ljunghusen på sydkusten, Mellbystrand/Lagan samt Varberg på västkusten,och Öland-Gotland på östkusten och om vi har något annat bra ställe längre upp på östkusten.
Bara en ide:smirk:
Med vänliga hälsningar
Roger ÖrnvangBra upplägg!
-
Roger is the man!
—
Tycker vi kör alla tävlingar på Öland, för det är ju sveriges isärklass vindsäkraste platts, det går att köra i alla riktingar och att det finns helt sjuka spots. Öland är grymmt helt enkelt HEJA ÖLAND!
Ska nog flytta dit i nästa vecka. -
finns det någon bra spot guide för öland? hamnar alltid på sandbergen vid haga…
-
Tjenare Sam
Hoppas allt är bra
Öland är mycket bra så låt oss fixa ett event där så kan ni ju fixa en bra plats att ha ett gött event på:smile:
Jag tror vi behöver ha lite olika ställe i sommar men jag vill bara börja få igång folk så det inte bara blir en massa snack för det tar tid och energi att genomföra ,det vet du själv sen ni fixade tävlingen i mellbystrand.
Ha det bra så hörs vi snart
Mvh Roger -
SamHansson wrote:Roger is the man!
—
Tycker vi kör alla tävlingar på Öland, för det är ju sveriges isärklass vindsäkraste platts, det går att köra i alla riktingar och att det finns helt sjuka spots. Öland är grymmt helt enkelt HEJA ÖLAND!
Ska nog flytta dit i nästa vecka.Ring Mig//Marcel
0702497638
Logga in för att svara.