Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Behövs lagning av brädan?

• Behövs lagning av brädan?

Publicerad av nikke på 12 september, 2008 vid 21:34

Min mastfot råkade av någon skumm anledning lossna i lejet förra veckan och gjorde en rejäl repa med mastfot och hela riggen över brädan som ni ser på bilden. Tror ni att det är något man behöver laga?

nikke svarade 16 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • bicless

Medlem
    12 september, 2008 vid 21:50

Har det inte blivit skador genom laminaten så är det mest en utseendefråga och du behöver inte laga av hållbarhetsskäl. Denna repa ser ut att ligga på ytan i lacken.

Mvh

Mattias

• nikke

Medlem
    13 september, 2008 vid 04:27
    Bicless;499379 wrote:
    Har det inte blivit skador genom laminaten så är det mest en utseendefråga och du behöver inte laga av hållbarhetsskäl. Denna repa ser ut att ligga på ytan i lacken.

Mvh

Mattias

Jag tyckte att det såg ut som att repan låg i ytan på lacken jag med men tänkte kolla för säkerhets skull.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Behövs lagning av brädan?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.