Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots behövs mer än Recon 2 bom egentligen på resan ?

• hbgkitare

Medlem
    20 oktober, 2005 vid 14:11

Köpte själv en golfbag förra helgen och fick plats med samma som du! Skall väga den i helgen (max 23kg / bagage) men den känns tung! Puerto Rico i feb (gött)!!

• eddie

Medlem
    20 oktober, 2005 vid 14:35

Gjorde som du… hade 9+12+17, tre bommar, 2 våtdräkter, kom bara precis över 20 kg. Dina kläder får du ta i en kabinväska. Kanske inte så mycket surf, men de gnäller mer över en ryggsäck

• honk

Medlem
    20 oktober, 2005 vid 16:03

Varför hade du inte på dig våtdräkterna under kläderna.. då hade du sparat några kilo till vettu smile.gif

Jag kommer ta på mig alla kläder som jag skall ha i två månader lager på lager.. för det kan dom väl inte klaga på? smile.gif

• Kjellorix

Gäst
    21 oktober, 2005 vid 15:56

Ja hon upptackte det nar hon svarat har , hon kande igen namnet Henrik.

En annan sak, om du mellanlandar i Miami sa rakna med att bagaget forsvinner och du far beskriva xaskorna pa flygplatsen, sen kommer dom inom 3 dagar med bagaget till ditt hotel, no problem.
    gor inte som jag ta ett hotell nara flygplatsen for att vanta, dom kommer med grejorna till Cabarete, bagaget kommer alltid fram till slut inget att oroa sej for.

Det regnar sallan pa dagarna bara natter mest. och det kommer oftast valdigt bra vind efter 3 pa eftermiddagen.
    Ses !

• honk

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 16:42

Låter mycket trevligt smile.gif

Jag har med mig en 10a, en 14 och en 19… funderar på att skippa 19 för den är ganska tråkig och köra med… Vad säger ni?

• fifi

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 17:03

Svar till:

Vad trevligt… vore kul att vara lite svennar där smile.gif Fifi, då kanske du kan visa alla hemliga coola ställen smile.gif

Köpte en stor resegolfbag igår och proppade utan problem ner bräda, 3 kites, bommar och sele i den… nu är frågan vad den väger smile.gif.. någon som har vägt liknande uppsättning förut och har en hint?

Nu är det nära!!!! smile.gif)))))

[/ QUOTE ]

Klart!!! Vi hyr bil och kör ner till traktrna runt Las Terrenas eller så kör vi mot haiti till monte cristi och kör där…hur gött som helst!

Ludde! vi har nog fixat ett hus nere i procab (calins hus, du har nog varit där) för gratis mot att vi passar nidia och coco! Hur går det med huset på hawaii????

• fifi

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 17:05

Skippa 19….det finns annat att göra om det blåser så lite!Rafting eller något kul tex

• luuddee

Medlem
    22 oktober, 2005 vid 15:53

haha ljug inte ffiiii.. det finns fan inget att göra när det inte blåser förruotm att gå till lax o dricka en såndäringa grejj emd is o skit..

• fifi

Medlem
    23 oktober, 2005 vid 14:00

sant…fast efter många såna kan man låtsas att man gör massa saker!
    Nä seriöst, det finns massor att göra…man ska bara orka fixa lite med det. Ali har massa trips att åka på bla rafting och nån annan sån sak fast man går, hoppar och åker på berget. Sen kan man ta en moto till cajahon och sn gå i nationalparken och sånt….men eftersom jag rest med Hugo och man kan av hans mage bedömma att sånt som innebär att man rör på sig (förutom kitingen) är inget som är kul!!!

men som sagt…LAX e trevligt och det är även bluebar!

• luuddee

Medlem
    23 oktober, 2005 vid 14:34

okej det e sannt fiii.. okej men när kan vi låna hennes hus då?.. hade varit riktigt bra. . hmm har itne fått tag i hawaii snubben än . men ska snacka emd en annan kille också han bor på uahu.. mm men annars e cabs göttt som smör men då vill ja till PR också elelr nått anant därnere.. typ cuba hade varit nice också ..

• sanna

Medlem
    31 oktober, 2005 vid 02:10

Vælkommen ner, det ær mætt massa vind från och med tisdag. Har fått kajta en hel del sedan i børjan av september, och då har jag haft min 9:a varje gång. Kom nyss från en liten roadtrip i Las terrenas, och fick lite plattvattenskite æven dær. Vi ses utanfør bluebar smile.gif

• luuddee

Medlem
    31 oktober, 2005 vid 09:19

ja jevlar va bluebar e bra haha laugh.gif

• Kjellorix

Gäst
    2 november, 2005 vid 16:00

Det har varit toppen vindar hela dagarna 3dar i rad nu, for dom som inte ar nyborjare som jag.
    jag ar tvingad att ova pa en livsfarlig strand jag vagrar, vill inte aka hem i ett paket.
    Jag har kontaktat Resia for att omboka hemresan till senast 29 11 nu , istallet for min ordinarie tid 06062006

Har lessnat vill trana med snowboard pa ett oppet falt eller Farstasjon mm i Sverige

• sanna

Medlem
    2 november, 2005 vid 16:12

men kjell, kontakta marcus på takeoff. det ær det vita huset som ligger strax efter bommen ner mot surfcampen. de har kurser på två andra strænder hær i nærheten dær det inte ær så mycket folk. ta en supervision med dom. bozo ær svårt pga av vågorna, då ær kitebeach bættre..

• Kjellorix

Gäst
    4 november, 2005 vid 23:30

Jag har inte pengar problem nr 1 (friar 60% av lonen och nu ar hyran mer an jag raknat med).
    Nu ar hemresan ombokad till 29 denna manad jag ska bara ta re lungt, for alla olyckor hander mej har. (ingen safetyzone har).
    maste bara aka till Santo Domingo flygplats pa Mandag for att betala andringen och lamna in min gamla flygbiljett, Jobbig resa men inget annat satt.

Sida 3 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots behövs mer än Recon 2 bom egentligen på resan ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.