Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › behövs mer än Recon 2 bom egentligen på resan ?
-
behövs mer än Recon 2 bom egentligen på resan ?
Kjellorix svarade 18 år, 10 månader sedan 12 Medlemmar · 85 Svar
-
Kjellorix
Gäst7 november, 2005 vid 20:02Jag blev attackerad av hundar pa Cabarete Beash 2ggr samma kvall ( darar bussade hundarna pa mej )
Sa jag aker hem i morgon ! -
Fifi, se till att pallra dig hit då så lovar jag att ställa upp på att haka på alla roliga saker man kan göra här
Jag har bestämt mig för att vågsurfa varenda morgon förutom ifall det dyker upp några speciella händelser… vore kul att bli grym på det..
-
ja fii.. vi ska på alla spots på hele den där ön.. och så måste vi fiska o gå i nationalparken.. hmm fii vi ska göra allt man kan göra där den här gången..
-
Kjellorix
Gäst10 november, 2005 vid 14:17Nu e jag hemma Sköönt .
Jag måste till landet och hämta min helvåtdräkt, sen kan jag haka på .
Mycket skönare hemma , där fanns ingen svalka bara SVETT. -
Haha… här är det svettigt, det har du helt rätt i kjell… man rinner ju bort..
Du missade grym kitesurf igår.. det blåste skitbra.. och det verkar blåsa idag, skall hoppa på en moppe ner till stranden snart.. Helgen skall bli riktigt fet.. hört ryktas om 3m vågor på encuentro..
-
det kommer bara blir fetare o fetare vågor där – januari typ..
-
klart vi ska ludde…..vi ska bli mer local än innan o göra allt….vi ska dock inte äta sallad på merccedes för där får man mask i magen:)
-
jo kan vi göra det e bara o dricka tillräckligt mycket rom så går det nog bra det med.. .
-
Precis.. brassa i sig ett par cuba libre från blubar och du kan vara säker på att alla maskarna är döda
-
tro mig tro mig det har jag gjort i mina cabaretedagar, men de e fan odödliga…inte ens med medecin ville de dö…bara o vänta till de ville ut själv…aint a pretty sight sa doktorn:)
-
Har du inte lärt dig att man alltid skall ta sig en whisky innan frullen Fifi?
-
kan man få tag i en billig surfbräda i cabarete?
man orkar ju inte ta med sig..
Logga in för att svara.