Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › behövs mer än Recon 2 bom egentligen på resan ?
-
behövs mer än Recon 2 bom egentligen på resan ?
Kjellorix svarade 18 år, 10 månader sedan 12 Medlemmar · 85 Svar
-
jo. det fick jag lära mig första gången, men fan det hjälper inte när de riktigt bakterierna kickar in…..men va tusan det är sånt man får ta, det går över på max en vecka!
-
Du kan nog hitta schysta brädor här.. har inte kollat runt så mycket på just surfbrädor men har hört att du kan köpa bra brädor för ungefär 150usd.
Skall eventuellt köpa en till kitebräda här nere dock… dom har en snubbe här som tillverkar brädor som man kan köpa för typ 300usd och som ser väldigt fräscha ut… han har tydligen en dotter som tävlar i världskuppen och hon kör på hans brädor
-
Så hette hon ja
Idag har jag köpt moppe… rock’n’roll!!.. synd att bensinen är slut och att man inte kan tanka förrens på måndag.. men men.
-
Nej det e inte skoj, fick mig ju åsså en släng av nåt obehag i cab
-
med inrikesflyg är det inte alls jobbigt, tar en o en halv timma och flygen går två eller tre ggr om dagen!
-
Svar till:
inrikesflyg eller cp jobbig bussresa
[/ QUOTE ]
Svar till:
med inrikesflyg är det inte alls jobbigt, tar en o en halv timma och flygen går två eller tre ggr om dagen!
[/ QUOTE ]
Hörre ni ni era kapitalist barn!!!
Ta bussen!
-
Efter att ha varit här i tre och en halv vecka och käkat på alla ställen som kompisar fått salmonella och liknande på så har jag fortfarande klarat mig utan att vara något som helst lös i magen.. snacka flaxx!!! Någon som kan köpa en trisslott åt mig och skicka över?
Har inte fått kitea något på en vecka enda fram till idag då vinden kom till sist… riktigt härligt var det, lånade någon liquid force-bräda av en kille som var sponsrad av dem och den var riktigt skön.. både bra på att plana, ta höjd och poppa med
Var på roadtrip med några kompisar (en amerikan, en tysk och en österrikare) i några dagar, mycket trevligt.. men jag saknar svenskar här, vart fan är ni!!
-
Kjellorix
Gäst22 december, 2005 vid 14:05honk wrote:saknar svenskar här, vart fan är ni!!Kanske svenskar inte gillar turistpriser på allt (sånt finns ju inte i Sverige).
Stränderna ser mycket större ut på bild, väldigt trångt i verkligheten.
40% arbetslöshet folket lever på att skinna turister, en svensk tjej som jobbade på största surfbutiken sa det.
hela familjen ledsnade först sen åkte hon också hem. och jag. -
Kjellorix wrote:Kanske svenskar inte gillar turistpriser på allt (sånt finns ju inte i Sverige).
Stränderna ser mycket större ut på bild, väldigt trångt i verkligheten.
40% arbetslöshet folket lever på att skinna turister, en svensk tjej som jobbade på största surfbutiken sa det.
hela familjen ledsnade först sen åkte hon också hem. och jag.jag förstår itne var problemet med cabarete ligger.. först turistpriser?? fattar inte alls.. sen att stränderna ser större ut . mm det fattar man väl innan man ger sig av.. klart trångt i cabs men jävligt schysst utanför. hög arbetlöshet javvist fattigt som tusan javisst.. mend et vet man äl om när man åker.. att de lever på att skinna turister .. tycker ja itne als. tycker cabs e mycket bättre inte så påträngande försäljare.. och lurar itne en mer om man inte är korkad än vilket turistland som helst.. mycket värre som curry sa typ i egypten men det e an värre i grekland o spanien med.. så förstår itne vad du babblar om…
Logga in för att svara.