Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bensinpengar mot brädleverans Varberg-GBG?

• Bensinpengar mot brädleverans Varberg-GBG?

Publicerad av anonym-anvandare på 12 oktober, 2004 vid 17:40

Har min bräda nere i Varberg efter en lagning och vill nu gärna ha hem den. Efter två misslyckade försök med en kompis gamla bil som inte orkade hela vägen vore det kanon om någon som ska mellan Varberg och Göteborg kunde ta med den mot ersättning.

maila till i00ente@itek.chalmers.se, eller ring 0704 – 93 15 96

Hoppas det är intressant,

Teresa

JOHN_j_RAMBOO svarade 20 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • hstrom

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 10:23

Jag e i varberg ibland… vet inte när jag ska dit nästa gång iofs… Annars har jag en polare som åker mellan gbg o halmstad lite då o då… Beror oxå på hur stor brädan e… hans bil e inte den största… o vet inte om han läser här…

Hör av dig så kanske det går att lösa…
    /Jonas
    msn/mail: nr1neo@hotmail.com

• zehlertz

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 13:55

jag ska ner t varberg om typ 1,2 veckor eller nåt…
    har du inte löst d innan dess så kan jag plocka m den hem

…intressant?

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    13 oktober, 2004 vid 14:08

har en poler som jobbar i varberg o bor i GBG..im gonna talk to him…just wait grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bensinpengar mot brädleverans Varberg-GBG?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.