Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Best Björkäng 050810
-
Best Björkäng 050810
Publicerad av sarav på 11 augusti, 2005 vid 17:45Du som körde Best 8:a igår i Björkäng: Du har blivit såååå mycket bättre på att åka sedan första gången vi såg dig. Kul att se!
svinet svarade 19 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 32 Svar -
32 Svar
-
Heder åt Sara som plåtar såå mycket bra bilder
på alla fräna kitare !!!!!!!!111111
Gomessssssssss -
Svar till:
Gomessssssssss[/ QUOTE ]
De stunder man är kitehora (står på stranden och tittar på dem som kitar) är det ju härligt att bidra med något mer än pumpa och launcha
-
Svar till:
Svar till:
Gomessssssssss[/ QUOTE ]
De stunder man är kitehora (står på stranden och tittar på dem som kitar) är det ju härligt att bidra med något mer än pumpa och launcha
[/ QUOTE ]
du e inte sugen på att filma nån gång…?inte helt enkelt att få nån till att filma när man åker, alla vill ju köra själva
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Gomessssssssss[/ QUOTE ]
[/ QUOTE ]
du e inte sugen på att filma nån gång…?inte helt enkelt att få nån till att filma när man åker, alla vill ju köra själva
[/ QUOTE ]
Jag kör också helst själv!… men de stunder jag inte kör, plåtar jag eller filmar gärna…
-
Svar till:
Har du mer bilder ifrån den dagen?
[/ QUOTE ]
Det blev inte så många bilder att skryta med den dagen… Två killar som är ute på hemligt uppdrag för att testa nyaste nytt i selväg och helst inte vill bli fotade…
-
Svar till:
Svar till:
Har du mer bilder ifrån den dagen?
[/ QUOTE ]
Det blev inte så många bilder att skryta med den dagen… Två killar som är ute på hemligt uppdrag för att testa nyaste nytt i selväg och helst inte vill bli fotade…
[img]http://www.surfzone.se/files/327056-selnytt.JPG[/img][/ QUOTE ]
-
Han klarade två helt identiska hopp – visst är det fantastiskt!!!!
-
nja du måste vara ganska bra på att fota också som lyckas ta två helt likadana bilder. bra. .
Logga in för att svara.