Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing BEST Kiteboarding i Sverige

• BEST Kiteboarding i Sverige

Publicerad av muddy på 15 april, 2004 vid 17:42

Hej alla,

Mitt namn är Christian Grönwall och jag är Sveriges nyblivna representant för BEST Kiteboarding. Jag kommer inom ett par veckor ha ett antal Nemesis och Yargas samt brädor tillgängliga för personer som vill se, känna och prova BESTs produkter. Under sommaren kommer det även finnas dagar då BEST Kiteboarding kommer vara representerade på stranden och ha produkter som ni kan testa.

Vi är även intresserade av att komma i kontakt med kitesurfingskolor runt om i Sverige. Dessa skolor kommer att bli erbjudna mycket konkurrenskraftiga priser på sin utrustning. Inom kort kommer även utvalda återförsäljare att etableras.

Ni som är intresserade eller har frågor kan kontakta mig på
    cgronwall@hotmail.com eller ringa 0737-06 70 90.

Med vänliga hälsningar

Christian Grönwall

patrikol svarade 21 år sedan 8 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • kiters_se

Medlem
    15 april, 2004 vid 17:55

Lycka till! Peter

• anonym-anvandare

Medlem
    15 april, 2004 vid 18:56

Jo jag har en fråga.
    Har du nån bräda att visa?
    Typ en BALSA PRO Lr?
    /din gode kamrat metallifredd

• anonym-anvandare

Medlem
    15 april, 2004 vid 20:34

Pro-brädorna skickades idag!!! Med balsa-kärna. Inga balsa-brädor dock! Ni som redan är på gång att beställa, använd kod CHRIS5 på hemsidan och få rabatt samt gratis t-shirt. Alltid ngt!

• anonym-anvandare

Medlem
    15 april, 2004 vid 21:38

vaaaa saaaa duuu nuuuu??!!!
    dom har skickat pro men ej balsa? e inte pro o balsa
    samma nuförtiden? förutom färgen?
    /metallifredd

• anonym-anvandare

Medlem
    16 april, 2004 vid 05:08

Den som lever får se! grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    16 april, 2004 vid 11:53

hehe och hur mycket ska du lägga på då?

• yeeah

Medlem
    16 april, 2004 vid 12:06

schysst var i sverige håller du till? kommer du även ha sortimenteet av pads och fenor?

• anonym-anvandare

Medlem
    16 april, 2004 vid 13:59

Kör balsam i håret så löser det sig! laugh.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    16 april, 2004 vid 15:32

Svar till:

schysst var i sverige håller du till? kommer du även ha sortimenteet av pads och fenor?

[/ QUOTE ]

Jag kommer för det mesta att hålla till på Näset och på västkusten. Jag kommer inte personligen agera återförsäljare, men kommer att ha det mesta av sortimentet i Sverige så ni kan klämma och testa. Jag återkommer när allt har landat i Sverige.

Mvh.

Christian

• rambo_johnson

Medlem
    16 april, 2004 vid 15:46

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

Jag kommer för det mesta att hålla till på Näset och på västkusten. Jag kommer inte personligen agera återförsäljare, men kommer att ha det mesta av sortimentet i Sverige så ni kan klämma och testa. Jag återkommer när allt har landat i Sverige.

Mvh.

Christian

[/ QUOTE ]

Vi får väl se vem som blir återförsäljare…om vi nu får producerat kites överhuvudtaget…

• anonym-anvandare

Medlem
    16 april, 2004 vid 15:55

Hej!

Återförsäljare går att bli på samma sätt som för alla andra märken. Flera drakar har redan landat i Sverige, men de som skall användas som demo-drakar kommer dröja. Om ni har frågor går det bra att maila (cgronwall@hotmail.com).

Med vänliga hälsningar,

Christian

• kotivoito

Medlem
    16 april, 2004 vid 20:44

Heja! Jag är återförsäljare och kites är producerat överhuvudtaget, Ni kan komma och klämma och testa redan. Och inga demo-drakar ska dröja.

Välkommen

Mypa

• anonym-anvandare

Medlem
    17 april, 2004 vid 07:11

Kanon! Var finns du?

• anonym-anvandare

Medlem
    17 april, 2004 vid 07:32

Mypa e vår kvinna i Sthlm

• teda

Medlem
    17 april, 2004 vid 09:14

”Västkusten”.. lite mer precis var e det ? Ett litet testcenter i området kring Lysekil hade ju varit najs… grin.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing BEST Kiteboarding i Sverige

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.