Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Beställning Nude speedboard

• kinetic

Medlem
    4 september, 2010 vid 20:38

CarlR: Det verkar som om Mattias lyckas bra med sina shape-ideer, helt klart. Vet inte om du hann se hans nya 127:a, den var vad jag kunde förstå mycket lyckad. 77:an känns som om den kan bli en riktig ”killer”, måtte han bli frisk nog så han kan testa den tex nere på Haga, förslagsvis i ankdammen… Jag har knappt haft tillfälle o testa min egna planka, men helsike va liten den är…Min RRD Avantslalom 268 känns ordentligt stor i jämförelse. Jag tror att min bräda kräver mer av seglaren om det skall gå redigt fort, Mattias 77:a kan fick jag intrycket av att vara en sån där bräda som man bara hoppar upp på o har ordentlig speed med en gång, tids nog får vi svaret:)

• hankloose

Medlem
    5 september, 2010 vid 11:01

Priser?

• bjornen

Medlem
    5 september, 2010 vid 13:02
    Hankloose;629675 wrote:
    Priser?

Du har ett pm!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Beställning Nude speedboard

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.