Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing bestkiteboarding

• anonym-anvandare

Medlem
    18 mars, 2004 vid 22:14

hehe de gav mig 10% rabatt bara för att jag gjorde ett inlägg på kiteforum, schyssta killar.

har dock hört att kvaliten varit ett problem i några fall, någn leading edge som pajade i luften. inte så bra…

men är nog bra grejer, samma design som första undan EH-kites(alltså inte de somm finns ute nu) väl?

• curry

Medlem
    18 mars, 2004 vid 22:18

Appropå bestkites finns ju EH kitesen på hemsidan till försäljning nu, rätt billiga.

• hengo

Medlem
    18 mars, 2004 vid 23:33

intevad jag hört.. Träffade en dansk nere i cabarete vars bestkites gått av på mitten typ, säger ju en del om kvalitén

• rambo_johnson

Medlem
    18 mars, 2004 vid 23:55

Bestkites och EH kites komemr snart finnas tillgängliga i sverige till överkommliga priser… även med vår förbannande moms

• curry

Medlem
    19 mars, 2004 vid 07:59

hengo, jag har hört sådana historier om andra märken också. Fast det är ju ändå lite skumt förstås.

• rambo_johnson

Medlem
    19 mars, 2004 vid 10:52

det är skillnad om man kukar kiten i vågorna eller om man kitar vanligt o klyver en kite på mitten. jon har kört sina gamla eh [samma kite] varje vindig dag i cabarete sen han fick dem 4månader sedan, inga problem där.

kom ihåg att det är inte alla länder som är skyddade av hög moms, det är många shoppar och kitemärken som sprider rykten och gör allt för att smutskasta best. Ta kiteworld tex Naish, Slingshot m flera. hotade och sa att om best får annonsera så slutar vi annonsera i er tidning…BKSA (brittish kiteboarding association) skcika ut ett mail o säger att dom som har anything med best att göra skall bojkottas…

löjligt?

• pet

Medlem
    19 mars, 2004 vid 12:24

Jepp. Löjligt. Tycker personligen att billigt e gött. Dom får väl anpassa sig. Best sätter ju en standard. Om kundservicen är bra och smidig, så är det nog bara att fälja samma exempel för dom andra. Jag köper hellre billigt om man kan surfa utan problem med drakarna.

Jävla moms!

• anonym-anvandare

Medlem
    19 mars, 2004 vid 13:27

Svar till:

Bestkites och EH kites komemr snart finnas tillgängliga i sverige till överkommliga priser… även med vår förbannande moms

[/ QUOTE ]

Skumt… Pratade med Best Kiteboarding och de har inga planer på återförsäljare. Vad är det du menar?

• superman

Medlem
    19 mars, 2004 vid 15:22

Best har ju redan två återförsäljare… en i Australien och en hmm real kiteboarding tror jag… och vad jag hört är att de ska skaffa sig fler typ i Europa..

• kotivoito

Medlem
    19 mars, 2004 vid 20:44

Jo, Man måste tänka på Best är ny på marknad. Och att dom faktiskt har bäst framgång i marketing av alla, så att dom gamla fabrikerna blir skakiga och talar illa. Och sprider rykten.

Men Best har bra garanti och säker service, ju. Och det måste ju va så och billiga priser så att det ska gå bra.

Och det går så bra att EH oxkså vill att Best ska sälja EH grejer. Kanske att Naish också vill att Best ska sälja sina grejer sen.

Bestk kites är bra och lika bra kvalite som andra.

Mypa

• rambo_johnson

Medlem
    20 mars, 2004 vid 02:37

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

Skumt… Pratade med Best Kiteboarding och de har inga planer på återförsäljare. Vad är det du menar?

[/ QUOTE ]

thi who lives will see

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA