Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Best’s brädor

• walle

Medlem
    6 juli, 2004 vid 06:58

Svar till:

Nån som har koll på om dom är någe att ha?

[/ QUOTE ]
    komer ev snart (ett fåtal…)custom brädor byggda i småland för en ”billig penning”, dom e bättre cool.gif grin.gif

• muddy

Medlem
    6 juli, 2004 vid 08:21

Svar till:

Nån som har koll på om dom är någe att ha?

[/ QUOTE ]

Jag har kört Pro 130, Pro 118 och Balsa 124. Om du är ute efter en allround bräda så köp en Pro 130 med 2 inch fenor. ute efter mer än så kan du alltid ta 124:an istället. Har du fler frågor så maila på cgronwall@hotmail.com för jag e inte här så ofta.

• falk__enberg

Medlem
    6 juli, 2004 vid 09:32

Jag har en Balsa Pro 130 OOOOOotroligt skön bräda smile.gif
    Riktigt bra ”pop” ruskigt lätt att ”slajda” runt med samtidigt som den har väldigt bra grepp laugh.gif
    Jag blev förvånad å hitta så många bra olika egenskaper samtidigt i en bräda….
    På nåt vis känns det som det har bilvit lättare att göra trick å lattja runt än med min ”gamla” bräda (som iofs är längre… 148 )
    Den tar också höjd väldigt bra i alla fall med 2″ fenor…

Ruggans gött !!! grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Best’s brädor

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.