Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing bestulen på kitebrädor!

• lasse62

Medlem
    22 september, 2005 vid 18:00

Trist å bli av med grejerna,
    men ingen moln på himlen bara köpa nytt….?

• _bodhi_

Medlem
    23 september, 2005 vid 07:18

Fan va trist. Blir så trött på alla crackpundare som inte kan skilja på mitt o ditt. Har du inga bilder på brädorna (den ena var väl rejält lagad?)

• danielsan

Medlem
    23 september, 2005 vid 07:42

Jag köpte 2 andra nyligen, just pga att min gamla var ”rejaält lagad”… Körde bara dem ett par ggr, så tveksamt om jag har bilder på dem… men ska kolla lite påm det i eftermiddag…

• andi_j

Medlem
    23 september, 2005 vid 07:49

Fan vad jobbigt och jag som precis har ställt mina grejer i källaren, dax att sätta på ett megalås! Död åt alla pundarjävlar som alltid stjäl och jävlas…. min SAAB har bivit stulen 5! ggr pluss att dom stal skyltarna en gång. Tvi för dom mad.gif

• danielsan

Medlem
    23 september, 2005 vid 08:14

låset var inte uppbrutet.. hade ett stort cykellås… men d e ju som att ha kasskåpsdörr på en hönsbur…

får hoppas att försäkrningsbolaget inte strular…

• andi_j

Medlem
    23 september, 2005 vid 12:03

Vad jag har fått för mig så täcker inte försäkringen sånt man har i förrådet… e det så??

• poon

Medlem
    23 september, 2005 vid 12:28

De ska inte vara några problem tror jag polaren fick för snowboards i förådet i alla fall..

• eddie

Medlem
    23 september, 2005 vid 19:29

JAg tror det skiljer på vinds- och källarförråd… Vindsförråd betraktas som säkrare av f-bolagen

• rambo_johnson

Medlem
    23 september, 2005 vid 19:30

mycket löst patrask

• danielsan

Medlem
    24 september, 2005 vid 00:27

får hoppas på det bästa…
    får la besked nästa vecka…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing bestulen på kitebrädor!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.