Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › bestulen på kitebrädor!
-
Trist å bli av med grejerna,
men ingen moln på himlen bara köpa nytt….? -
Fan va trist. Blir så trött på alla crackpundare som inte kan skilja på mitt o ditt. Har du inga bilder på brädorna (den ena var väl rejält lagad?)
-
Jag köpte 2 andra nyligen, just pga att min gamla var ”rejaält lagad”… Körde bara dem ett par ggr, så tveksamt om jag har bilder på dem… men ska kolla lite påm det i eftermiddag…
-
Fan vad jobbigt och jag som precis har ställt mina grejer i källaren, dax att sätta på ett megalås! Död åt alla pundarjävlar som alltid stjäl och jävlas…. min SAAB har bivit stulen 5! ggr pluss att dom stal skyltarna en gång. Tvi för dom
-
låset var inte uppbrutet.. hade ett stort cykellås… men d e ju som att ha kasskåpsdörr på en hönsbur…
får hoppas att försäkrningsbolaget inte strular…
-
Vad jag har fått för mig så täcker inte försäkringen sånt man har i förrådet… e det så??
-
De ska inte vara några problem tror jag polaren fick för snowboards i förådet i alla fall..
-
JAg tror det skiljer på vinds- och källarförråd… Vindsförråd betraktas som säkrare av f-bolagen
Logga in för att svara.