Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Betong är hårt!!
-
Var i HBG kitar nu? och nu snackar jag inte Lundåkra, fortuna eller Råå, inte riktigt HBG..
-
Svar till:
Svar till:
nån oförsiktig person från HBG, men det var väntat för han kita tydligen järnet nära klumparna och ladda hopp till höger o vänster wreckless….
[/ QUOTE ]
Skärp dig nu rambo, jag känner honom och han är inte wreckless! i själva verket är han mycket försiktig av sin natur… när det går riktigt bra så kan vi alla blir lite omdömeslösa ; (
Om vi nu vill veta vad som ignetligen hände från säker källa så kanske det kan va en ide och inte va kaxiga för om jag va han och läste detta inlägget hade jag inte velat skirva och brätta… och defeninitivt inte skriva mitt namn!
Hoppas allt gick bra med dig… och ge fan inte upp kiteandet nu!!!
[/ QUOTE ]
Vem är inte mer wreckelss än jag iofs, men det finns ju gränser för fan. Habo e fan helt galet rena High Chapparallll
-
Hbg Kite ställen!
-Vikingstrand
-Råå det är verkligen Hbg, vad skulle det annars vara?
-Fortuna likaså
Men mellan Västhamnen och fria är det ingen som kitar(stadskärnan) det är helt rätt//Mvh Bengt N http://www.skid.nu -
Ok det är där ni håller till altså. Ja man får väl dra dit nån dag. Var ligger Vikingstrand btw? är det norr om fria?
-
Du är välkommen, ring gärna innan 070-941 47 91.Ja precis söder om tinkarpsbacken, långa backen upp till sofiero//Mvh Bengt N http://www.skid.nu
-
Yes! Men blir nog först till våren, har ingen våtdräkt var i 40 min igår i badbrallor och dubbla rashguards, fick fan duscha i 1 timme sen för att få upp kroppvärmen igen. Blir nog kite med mountainboard resterande höst sen skidor på vintern.. Men hör gärna av mig till våren, då ska jag ha köpt våtdräkt med=)
-
Vad är egentligen de där betongklumparna för något? Rester av en gammal brygga eller vad? Har det sett ut som det gör länge? Har inte kommunen eller något liknande några planer på att ta bort skiten? (Skulle kanske iofs kosta en del…)
/Freddan
-
ja det6 är rester av en brygga, de ska ta bort dem eller bygga en ny, om tre år…
-
Svar till:
Helt rätt pan! det är som det står i Biblen, att den utan skuld kan kasta första stenen! och jag tror inte att någon draksurfare är utan skuld!
Så du som skadade dig krya på dig och stanna hemma i Hbg och kita, vi behöver fler här//Mvh Bengt N http://www.skid.nu[/ QUOTE ]
cadå ingen draksurfare utan skuld? jag har aldrig varit i närheten att ska anågon eller mig själv. så länge man följer “reglerna” så…
hoppas killen mår bra!
-
Hur fan skriver du….
jaaajaa.. verkar som om PAN Blev “Flavour of the month” på denna tråd..
måste man älska med honom nu ?Jag tycker det är så STICKIT med skägget
-
Svar till:
Ok det är där ni håller till altså. Ja man får väl dra dit nån dag. Var ligger Vikingstrand btw? är det norr om fria?
[/ QUOTE ]
Stämmer bra ja -
Hörde att dom redan nästa år ska bygga brygga i Habo på klumparna. Någon får gärna dementera detta.
-
va fan jag tycker det är bra, tänka va massa kul man kan göra med en brygga, typ gött o rugga längst ut om den blir lika fin som den i bjärred där e massa palts o fina trappor hur lungt som helst o filma ifrån osv. köra en plattform o hoppa ifrån.
-
Hej!
Ni verkar vara lite nyfikna på hur det gått för min man. Han ligger på sjukhuset i Lund och kommer nog att få stanna där ett tag. Han har fått en liten hjärnblödning, skelettet under vänster öga är sönder, överkäken är lös, näsan är bruten, munnen är spräckt, han har ett rejält ärr i pannan, båda armarna är i gips eftersom vänster armbåge är krossad och höger hand är bruten. Han är opererad idag och kommer att opereras även imorgon. Det är bara att sitta och vänta och hoppas att han blir återställd…
Logga in för att svara.