Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Betong är hårt!!

• hengo

Medlem
    14 oktober, 2003 vid 19:36

jääävlar vilken stackare, att det kan gå så illa crazy.gif hoppas han är ute på vattnet snart igen!

• melker

Medlem
    14 oktober, 2003 vid 19:39

USCH stackare. Jag håller tummarna för honom..

• patrikol

Medlem
    14 oktober, 2003 vid 19:47

Jag håller tummarna och tår för honom hoppas att han blir helt återställd. Återkom gärna med lite mer info framöver. Mvh Patrik

• kitelife

Medlem
    14 oktober, 2003 vid 19:59

Vad ska man säga… jag hittar inga ord, men om det är något jag kan hjälpa till med så bara ring så ska jag göra mitt bästa. Ja det är jag som hade kurs med honom och det var även jag som engagerade mig i “vården” när han kom upp ur vattnet, men inte kunde jag för mitt liv att det var så illa…

Hoppas att han blir hellt återställd och att allt löser sig till det bästa för er båda.

Så lär er nu av detta kiteare och KÖR FÖRSIKTIGT!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    14 oktober, 2003 vid 20:27

oj! trodde inte det var så illa. krya på han…vad heter han? //staffan

• staffan_j

Medlem
    14 oktober, 2003 vid 20:46

finns ju brygga inte så långt ifrån så är det egentligen troligt att de kommer bygga en till så nära? hur länge dröjer det innan de ska besluta om det(om någon vet)?

• anonym-anvandare

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 09:35

Svar till:

Hej!

Ni verkar vara lite nyfikna på hur det gått för min man. Han ligger på sjukhuset i Lund och kommer nog att få stanna där ett tag. Han har fått en liten hjärnblödning, skelettet under vänster öga är sönder, överkäken är lös, näsan är bruten, munnen är spräckt, han har ett rejält ärr i pannan, båda armarna är i gips eftersom vänster armbåge är krossad och höger hand är bruten. Han är opererad idag och kommer att opereras även imorgon. Det är bara att sitta och vänta och hoppas att han blir återställd…

[/ QUOTE ]

Hej, hoppas han återhämtar sig snabbt! Vad ska jag säga – verkligen otäckt – det kan hända oss alla! Vi måste bli mer försiktiga. Ingen i Habo kör tex med hjälm längre trots att det är så grunt och betongpelarna finns där..

/Per

• kicki

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 13:28

Man får ganska mycket respekt för elementen efter något sådant här… man borde redan ha den respekten innan men jag hoppas att vi alla lär oss av detta att hålla avstånd från allt farligt, land och varandra.
    Jag håller tummarna för han som skadade sig och av erfarenhet så vet jag att det är bäst att komma ut på vattnet igen (om man vill fortsätta i framtiden) så fort som möjligt. Krya på dig

• anonym-anvandare

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 20:57

Man skall inte kasta sten när man själv sitter i glashus, jag tycker att det är osportsligt att skriva som du gör, när du inte vet hur skadad han är. Alla kan väl råka ut för olyckor. Den som gräver en grop ät andra faller ofta själv där i. USCH. Mamma till den som skadades.

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 21:11

Hackar du inte på fel person nu? Var har KiteLife skrivit något som är osportsligt? confused.gif

• rambo_johnson

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 21:32

sysslar man med med kitesurfing får man skylla sig själv det är en skitfarlig sport och absolut inte lämplig för vem som helst.

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 21:41

???

• anonym-anvandare

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 07:59

För faan Rambo
    Hoppas att killen blir helt återställd, och om ni mamma och fru läser här igen så vill jag bara säga att dom flesta Habo-kitare känner enbart medlidande med killen. Även om man kan börja undra efter att ha läst här på steffo…
    Jag håller tummarna
    Kalle Netzell

• kicki

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 08:37

Jag menade inget illa med inlägget. Jag menade att om han kan och vill i framtiden fortsätta så ska han inte vänta för länge… så klart tills att han blir frisk men inte skjuta på det för mycket efter det. Det gjorde jag och fy fan vad jag var rädd och nästan o chock igen när jag drog upp kiten.
    Hans skador låter hemska och jag hoppas verkligen att han återställer sig helt.
    Jag vill återigen upprepa att jag inte menade något illa.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 08:59

Tror inte hon menade ditt inlägg.
    /Per

Sida 3 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Betong är hårt!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.