Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing BGT/GT-31 problem

• BGT/GT-31 problem

Publicerad av 40knots på 24 september, 2013 vid 12:37

Hej, jag har en gammal BGT-31 som blivit råddig. Sedan har jag en splitter ny GT-31 som inte tar emot laddning. Min fråga är nu om man kan fixa gamla BGT genom att tex ladda ner ny version av softan eller byta batteriet i nya GT? Kan man byta batteriet kunde man ju kanske ta det gamla batteriet från BGT och flytta det till den nya GTn.

Tom

marden svarade 11 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • jester

Medlem
    25 september, 2013 vid 07:55

Splitter ny? Bara att reklamera då, kanske? MEn dom är inte svåra att plocka isär…

• 40knots

Medlem
    25 september, 2013 vid 09:27

Jester, grejen är den att jag fick tag på den sista i butiken. Jo, jag kan reklamera och det gjorde jag redan men får då typ pengarna tillbaka…. ingen ny….

• matsd

Medlem
    25 september, 2013 vid 10:35

Vad jag kan se, så har surf.se GT-31:or i lager för 1499:-

• 40knots

Medlem
    25 september, 2013 vid 22:18

Matsd – tack för infon. Inte så dyrt men jag fick min mycket billigare…. hmmmm, så va den sönder också så mycket för den fina affären.

Öppnar man den genom att öppna de 5 skruvarna i bottnet? Och ingen fjäder eller något sådant som flyger i luften?

• jester

Medlem
    26 september, 2013 vid 07:26

Nej, inga fjädrar. ÄR en ganska enkel konstruktion, faktiskt.

• marden

Medlem
    26 september, 2013 vid 14:16

det är 7 skruvar, 2st under locket varav den ena är under en klisterlapp iaf på min

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing BGT/GT-31 problem

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.