-
Biarritz! Hjalp sokes!!
Halo!
ar i biarritz nu…tankte lara mig surfa, har bara vindsurfat tidigare, men efter nagra veckors resande i europa har jag nu hamnat har. har dock ett antal fragor som ni forhoppningsvis kan svara pa.
1. Vad for brada bor man hyra nar man ar nyborjare, ar det bara longboard som galler eller…
2. ar det nagon idee att hyra en brada det forsta man gor eller ar det nodvandigt att ga en kurs for att lara sig grunderna.
3. har funderat pa om man kan kopa en brada och sen aka tag langs franska kusten och surfa dar vagorna ar bra for dagen..nagon som vet om det ar genomforbart. om man far ta en brada pa taget, och lixom hur liten kan man ha for att kunna lara sig…ar mycket envis och vindsurfar och aker snowboard om det ar till ngn hjalp.
4. hur lang tid tar det normalt att lara sig typ komma upp…vill inte stanna har mer an max 3 dar da mitt tagkort kanns onodigt.tack pa forhand
imorrn ska jag hyra en brada utan kurs eller natt, ska bli stora vagor har jag hort…om inte svaren ramlar in sa marker jag vall hur det gar, heheLinus
Logga in för att svara.