Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bic fotstroppar

• Bic fotstroppar

Publicerad av volcano på 13 juni, 2001 vid 16:43

Jag håller på att skruva fast lite fotstroppar på min flickväns Techno, det finns en svart plast bit med en stor svart pigg som ska sitta under fotstroppen närmast brädan. Jag vet dock inte hur den ska sitt eller vilken funktion den fyller. Någon som vet. Jag är dock helt övertygad om att man helt kan skita i att sätta dit den, men den kanske fyller någon cool funktion.

martin svarade 23 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • martin

Medlem
    13 juni, 2001 vid 18:34

Det är antitvistbrickorna… Inte för att de är helt hundra, men de håller emot lite.
    Piggen ska stickas ner i brädan, i närmaste skruvhål. Småspetsarna upp mot stroppen alltså. Rikta in hålet i brickan mot det önskade stropphålet. Sedan är det bara att skruva.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bic fotstroppar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.