Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing bifoga bilder i ett PM?

• Knatte

Gäst
    17 mars, 2007 vid 17:40

@hasselgren 370724 wrote:

nån som vet hur man gör?

Bifoga kan du väl inte göra ??
    Men du kan infoga en bild på samma sätt som du infogar en bild i det vanliga forumet. Via bild-infogar knappen eller via [img]-taggar direkt.

• hasselgren

Medlem
    17 mars, 2007 vid 19:13

@Knatte 370728 wrote:

Bifoga kan du väl inte göra ??
    Men du kan infoga en bild på samma sätt som du infogar en bild i det vanliga forumet. Via bild-infogar knappen eller via [img]-taggar direkt.

fast jag får inte upp nåt alternativ för det som jag får när jag svarar eller skriver ett inlägg? eller har jag missat nån annan grej?

• Knatte

Gäst
    17 mars, 2007 vid 21:26

@hasselgren 370750 wrote:

fast jag får inte upp nåt alternativ för det som jag får när jag svarar eller skriver ett inlägg? eller har jag missat nån annan grej?

Är du i avancerad mode, när du skriver dina inlägg ?? Då har du många fler alternativ och knappar att leka med 🙂
    Man kan väl skriva i snabbmode eller anvancerat mode ??

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing bifoga bilder i ett PM?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.