Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bifoga inga bilder…

• Bifoga inga bilder…

Publicerad av the_novice på 5 januari, 2004 vid 17:09

Ok, Rambo det är inte bara från din dator det inte går att bifoga bilder, jag har samma problem. Tråden om DMI krånglar nu pga detta.
    Hade tänkt säga att det nog är lite väl kallt i vattnet (ca 2 grader, kolla Grötö mätaren), men om ni ska ut imorgon så kanske jag testar också…

JOHN_J_RAMBO svarade 20 år, 10 månader sedan 1 Medlem · 3 Svar
  • 3 Svar
  • JOHN_J_RAMBO

Gäst
    5 januari, 2004 vid 17:38

trevligt…att det inte bara e min dator som det e “fel” på…tror nog felet ligger hos steffo sidan.

Men jag tycker du skall haka på, utan tvekan!!

Lite plattvatten var ett tag sedan nu..bara köra framotillbaka o jippa e inte fel det heller.

• the_novice

Medlem
    5 januari, 2004 vid 20:14

ja, jag kanske hänger på nu när du talar så “varmt” om det. Var går ni i ngnstans i båthamnen eller i viken vid store udd eller vad den heter?

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    5 januari, 2004 vid 23:01

st.udd för tusan!!!!!!

Ringde din mob förut..inge svar..pratade in ett litet mess på den..men jag ringer dig till morran o kollar me dj!
    eller så skickar jag ett sms, men det blir Beerlanda iallafall..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bifoga inga bilder…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.