Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Big man anTony
-
Big man anTony
Publicerad av aka_kalle på 16 juli, 2007 vid 21:28Har lärt sig hajpen från den störste!
eddie svarade 17 år, 7 månader sedan 11 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
@jonaish 397791 wrote:
Va fan… Jag skulle ju ge han den, för jag har tidningen!
Jag var med tjejen i en butik i Simrishamn förra veckan, hon skulle prova de mesta som fanns i butiken. Under tiden bläddrade jag i en gratistidning, med just den artikeln. Man blir alltid lika glad när man kan läsa kite. Är det Arild på stora bilden i mitten?
-
hehehehe, yeah rock and roll… would rather be famous for stunning good looks though… no chance on that pic.
-
@surfmc 397799 wrote:
Jag var med tjejen i en butik i Simrishamn förra veckan, hon skulle prova de mesta som fanns i butiken. Under tiden bläddrade jag i en gratistidning, med just den artikeln. Man blir alltid lika glad när man kan läsa kite. Är det Arild på stora bilden i mitten?
Fick man va med på bild 🙂 trevligt!
-
Jonasih för faen… jag har inget emot halvnakna brudar. Men jag tycker det är så förbannat tacky att ha det i sin signatur.
Blir det inte lite: ”Vill så gärna men får inte”
Nästa steg är väl att du anger varje gång du ville knulla (men bara fick runka).
-
Hallå jaaa tony. lönt att skryta om det.
Jag har fan blivigt utvikt ca 100 gånger. tror tidningen hette ding ding värld.
BRA JOBBAT TONY…
-
jag har nakenbilder på honom funderar på att skicka till aftonbladet eller hänt extra..
Logga in för att svara.