Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Big Saturday:-)!!! 6 m våghöjd i DK!!!!

• Big Saturday:-)!!! 6 m våghöjd i DK!!!!

Publicerad av above_the_law på 19 december, 2008 vid 14:11

Ser ut att bli en riktigt bra lördag, ÄNTLIGEN (se nedan)!!!

Någon som har något “extra” på gång?

Själv funderar jag på att vågkita Läjet på morgon/fm och sedan vågsurfa Åsa på em… Har tyvärr ingen riktigt varm vintervåtis med huva dock och kass ekonomi…. Någon som vill hyra ut en 6/4/3 eller liknande:wink: ?

Kolla in våghöjden i DK på DMI: från 6 m och uppåt!!!!

sourra svarade 15 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • yann

Medlem
    19 december, 2008 vid 14:49

Kanske borde ladda bilen med en minigun imorgon! 😀 Nån gång ska den ju fram!

• sourra

Medlem
    19 december, 2008 vid 20:08

Kul för er. Jag blir inte förvånad över att det ska blåsa och vara fint med tanke på att jag åkte norröver idag.

• kiters_se

Medlem
    19 december, 2008 vid 21:35

@above_the_law 521866 wrote:

Ser ut att bli en riktigt bra lördag, ÄNTLIGEN (se nedan)!!!

Någon som har något “extra” på gång?

Själv funderar jag på att vågkita Läjet på morgon/fm och sedan vågsurfa Åsa på em… Har tyvärr ingen riktigt varm vintervåtis med huva dock och kass ekonomi…. Någon som vill hyra ut en 6/4/3 eller liknande:wink: ?

Kolla in våghöjden i DK på DMI: från 6 m och uppåt!!!!

Har en dykardräkt som du kan låna, 172-180 cm 52 , med huva. Lite chock men fungerar. Bor i Åsa nära stenudden.

Peter 0768-111602

Kan tänka mig att köra våg om vi är två, kör från 08.00. Rågelund alt Stenudden

• gonzo

Medlem
    20 december, 2008 vid 07:12

6 metarna når ju nästan sverige kan nog bli jäkligt fett i läjet idag

• wakenils

Medlem
    20 december, 2008 vid 08:23

pepp pepp!

• yann

Medlem
    20 december, 2008 vid 08:49

Vad tror ni? Kohagen eller stranden?

• sourra

Medlem
    20 december, 2008 vid 11:08

Åååh, det här ju en sån dag som man bara får ett fåtal av varje år. Kör hårt och ta för fan bilder!

• wakenils

Medlem
    20 december, 2008 vid 12:39

haft en bra dag i umeå johan? läjet levererade!

• sourra

Medlem
    20 december, 2008 vid 12:53

Läjet kan fan inte ha levererat för då skulle du inte vart hemma redan. Umeå har varit fett hittills. Sov till 11, gick ned i köket och tryckte i mig allsköns läckerheter, sen har jag spelat Xbox sen dess. 80+ är inom räckhåll nu.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Big Saturday:-)!!! 6 m våghöjd i DK!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.