Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Big Saturday!?
-
@jOHNjRAMBO 415407 wrote:
Jivvlar vilken trevlig bild, grymt! Det är med 100% Rambo mannen, gurillabrädan o min vita jofa hjälm + det röda naish seglet:cool2:
Men det stämmer, vanligtvis kör jag med NorthIce segel, men helgens surf har både jag och Mr.Z Henrik Falen att tacka, utan Naish prylarna hade vi stått på land denna dagen..jag körde ett rött Naish Force 3.4, seglaren(andreas) påväg ut till höger har Naish Force 3.0!! Det blåste dinopung, en riktigt hardcore dag utan tvekan, solsken o sidvind, kan de bli bättre!?:laugh:
Har du flera bilder från dagen hade det varit hur trevligt som hällst!
Du får järna maila dem i större format om du har tid/lust/ork, maila till: JohnSLjacobsson@hotmail.comMailar dem, glöm inte credda mig om du använder dem på internet dock…
:=)
Fredda
-
Lägg ut alla här så vi får se då!!!! Man kanske är med på något och det hade varit kul att se.
Man kunde få sjuk höjd igår helt klart…. det kunde man inte idag!
-
Ok, har egentligen inte tid, men här kommer några fler för att stilla hungern
Måste säga att det var riktigt fina förhållanden… GULD! Det var en del som satsade trotts den hårda vinden, kul att se.
Freddan
-
Oj vilka bra bilder. Finns inga dito från beerlanda? Inte ofta man ser vågor inne i viken.
-
Ringenäs var skitbra i lördags! Här kommer en bild. Film kommer inom kort.
-
Bilder från Haverdal (Halmstad) .. mycket fina förhållanden och även för nyburgare i vågor.. (det är tur att man inte kan se vad som händer sekvensen efter ett foto 🙂 )
-
Det ska nog helst vara lite mindre nord i vinden där.
/Magnus
-
Davo. Det vore sjukt kul att visa en liten filmsnutt från A-BAY i vädret på Aftonbladet.se idag. Hör av dig när du ser det här på ola.lustig@aftonbladet.se eller bara ring 0708-676690
-
fler bilder från haverdal? såg att det va någon som filmade också…
-
-
Sautan! Här sitter man och är nöjd efter vad man tycker var en fet dag i apel, åsså kommer norrmännen med det här! Shiiiiiiiit!
/jeppo
Log in to reply.