Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Big Saturday!?

• wilson56

Member
    17 september, 2007 at 18:43

Några fler bilder från A-bay i lördags, en underbar dag. Jag har förstått att det är Rambo som bakåt loopar… eller?. I full format och och hela sekvensen per loop är det riktigt nice.

• basse

Member
    18 september, 2007 at 05:53

Nej… det där är jag och Naish ProWave 75 (som jag fick låna av Mauser, tack för det)!! 🙂

Tack för det…. Har du möjlighet att dra originalen med mig på till freebasse(a)gmail.com så hade jag blivit glad. Dra med ett riktigt namn också så blir det cred!

• endy

Member
    18 september, 2007 at 06:53

Några bilder från Halmstad på e.m, fortfarande 3,7 med små vågor jmf med morgonen!

• mats_o

Member
    18 september, 2007 at 07:36

@Jesper_B 415781 wrote:

Ola,
    Ska vi lova varandra att släppa allt nästa kuling och dra till Lista? Sådana vågor får man helt enkelt inte missa. Hur lång tid tar det att köra? Kan man flyga dit?

/Jesper

Lista – sign me up!!! Har dreglat länge nog nu, nästa progg borde vi va där, holy shit vilket ställe, och så åker norrmännen till Apel på nordväst!?!?

• andreas-f

Member
    18 september, 2007 at 13:09

Lite mera bilder från Apelviken… Jag och jeppo som fotat.

• andreas-f

Member
    18 september, 2007 at 13:10

Mer…

• sinclair

Member
    18 september, 2007 at 13:19
  • imported_borje

Member
    18 september, 2007 at 13:52

Posta inte mer från Lista nu, det känns bara jobbigt att se det 🙂

• johnjrambo

Member
    18 september, 2007 at 21:10

@Wilson56 415896 wrote:

Några fler bilder från A-bay i lördags, en underbar dag. Jag har förstått att det är Rambo som bakåt loopar… eller?. I full format och och hela sekvensen per loop är det riktigt nice.

Najnaj så ful ser jag inte ut när jag gör mina backloops, jag har höjd i grejerna..men det kunde ju vart, blev glad för en sekund tills jag såg att de var den feta fan aka basse the köttbulle som laddade..
    Men det var grymma bilder!!!

Därimot e det jag på två av dina bilder jeppe!!
    grymma som fean, min frammåt på invägen där tycker jag var rolig, hade vart ubersweet om du orkade klämma av ett mail med bilden/bilderna till min mail, firrar du det jeppe peppe jeppe eller?, iofs vi kan ta de på MSN nån dag när jag fått fixat mitt jävla internet hemma:frown:
    GRYMMA BILDER*!!

• andreas-f

Member
    19 september, 2007 at 06:52

Var jag som plåtade dig! Jag tror jag har nån mer bra bild på dig, ska kolla lite. Mailar senare idag!

• jonatan

Member
    19 september, 2007 at 07:01
  • johnjrambo

Member
    19 september, 2007 at 10:28

@Andreas F 416286 wrote:

Var jag som plåtade dig! Jag tror jag har nån mer bra bild på dig, ska kolla lite. Mailar senare idag!

Ålrajt, en av bröderna bill o bull iallafall:wink: Gött Andreas, ser framimot pixen! O om bilderna är på ett grymt hopp eller när jag blir spolad av ett 50cm skvalp gör inget, alla bilder är roliga att ha, fick dessutom precis ett meddelande från hotmail att jag fått 1GB mer utrymma! så blyga inte:laugh:
    Om du råkar ha någon/några på TDK o MR.z skulle jag gärna vilja få dem oxå..fast dem är mycket mycket låg prioreterade:grin:

• basse

Member
    19 september, 2007 at 12:12

Rambooo…. sa jag inte åt dig att dra in bakbenet och sträcka på frammbenet??? !!!

• johnjrambo

Member
    19 september, 2007 at 12:44

..men jag tror de kan vara början på ett av mina 3st pushloop ladd!:cool2:

• ola_p

Member
    19 september, 2007 at 13:10

@jOHNjRAMBO 416379 wrote:

..men jag tror de kan vara början på ett av mina 3st pushloop ladd!:cool2:

Det brukar heta så ja… 😉

Page 4 of 5

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Big Saturday!?

You must be logged in to create new discussions.