Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bil från göteborg till Lund, Linköping el. sthlm?

• Bil från göteborg till Lund, Linköping el. sthlm?

Publicerad av anonym-anvandare på 25 november, 2003 vid 15:09

Undrar om det är någon som hade tänkte köra ifrån göteborg till antingen Lund, Linköping eller stockholm. Och som har plats på taket för en bräda? Betalar 250 riksdaler.

Svara till: e97_teh@e.kth.se

/Ted H.

rogerw svarade 21 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • endy

Medlem
    25 november, 2003 vid 17:18

Annars kan jag tipsa om http://www.bussgods.se, de skickar till liknande priser..

• rogerw

Medlem
    25 november, 2003 vid 17:54

Tjena, jag åker från Gbg till Köpenhamn på torsdag nästa vecka och kan lämna brädan i Helsingborg om nån kan hämta den där?
    om intresse finns maila mig: roger.wennborg@infocare.se

Mvh Roger

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bil från göteborg till Lund, Linköping el. sthlm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.