Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bil från Stockholm – västkusten idag?

• Bil från Stockholm – västkusten idag?

Publicerad av lotta på 5 september, 2008 vid 07:06

Hej!
    Jag flyttade till Stockholm förra helgen, min bil är kvar i Lund och vindsurfingutrustningen i Göteborg.

Någon som ska köra bil ner idag eller imorgon och har ett säte över till mig så hör gärna av er. Självklart delar vi på kostnaden.

Lotta
    0708-113324

surfslusken svarade 16 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • surfslusken

Medlem
    5 september, 2008 vid 07:55

Hej DÅ Lotta!!!

Skyll dej själv om du flyttar till Stockholm! Lika bra du vänjer dej vid den ”gemytliga” stämmningen som råder drä uppe! För att inte snacka om dom grymma surf förhållandena!

Your on your own babe!! 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bil från Stockholm – västkusten idag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.