Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bila i Europa!?

• jeppe

Medlem
    11 april, 2005 vid 19:19

Tjena!

Det är nog rätt olika från land till land, men jag hade en hel del av prylarna inne i bilen på hela resan. Varje natt såg jag till att bilen stod i garage alternativt vid inhägnat område vid hotellen vi övernattade i på vägen ner. Prylarna slängde jag in i bilen som hade larm. När vi snurrade runt i olika städer så skickade jag in prylarna igen. Lite omständigt, men det hade vart lite jobbigt att bli av med prylarna på vägen ner.

Jag såg till att ha hela kittet rätt så lämpligt surrat så vi kunde ta hela kittet på två man och skicka in.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bila i Europa!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.