Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › bild på frenzy linuppsätning eller dyl?
-
bild på frenzy linuppsätning eller dyl?
Publicerad av ian på 18 januari, 2004 vid 01:01någon som har det så skulle jag vara mycket tacksam, har lite trassel på linorna här liksom hehe
ian svarade 21 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
-04an helst men gärna på 03an också.
kan va bra att kolla på uppsättningar på andra drakar också
-
Här är en generell bild ur manualen till Frenzy04. Antar att du vill ha en detaljerad med linlängder och upphängning. Säg till så ska jag försöka fixa det.
Hälsningar,
nic -
Svar till:
Här är en generell bild ur manualen till Frenzy04. Antar att du vill ha en detaljerad med linlängder och upphängning. Säg till så ska jag försöka fixa det.
Hälsningar,
nic[/ QUOTE ]
Hahahahahahaha, va fan, ska ni kita på den där ella? Mohaha..för fan ahahhahahahaha…höhö… Hahaha
-
Tackar!
behöver kanske inte linlängder o sånt men kan vara bra att få lite närbilder och information om området kringbomen.
bifogar en fin bild på hur min ser ut.
(det tunna röda strecket ritates efter et kul skämt) -
hehe, va snygg den blev =)
det är denhär delen jag är intresserad av för just nu har jag bara mer eller mindre framlinorna (en) och styrlinorna. Medan man ska ha en massa cleats, snören emellan linorna o annat krafs, Lev väl o häng löst!
/ian -
Hehe
, det här blev ju riktigt roligt. Hur som helst den delen kan jag säkert tom förklara på telefon om det fortfarande e oklart. tel 0734 486 486.
Gonatt,
nic -
nu har man vart ute o provat igen med en hemmgjord kycklingsnara. Funkade sådär, har inget system att spänna framlinorna ”on the fly” så att säga så man får välja om det ska vara svårt att landa ller svårt att hålla den i luften. men man kanske orde knyta fast en såndär handbroms också. ska bli nån sorts onthefly linlängdsjustering sen också, är det det som cleaten e till för på frenzyn?
jaja, här e en bild på eländet
Logga in för att svara.