Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bild Torö lördag 19 jan 2008
-
Bild Torö lördag 19 jan 2008
Publicerad av fotothure på 20 januari, 2008 vid 17:26En mycket bra dag på Torö och jag fick en hel del bra bilder och jag skickar en. Tidigare har jag fotograferat vågsurfare på Torö under ca 3år.
senomar svarade 17 år, 3 månader sedan 14 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Otroligt fin bild! Blir som andra väldigt sugen på att se mer, såklart!
-
Den var riktigt bra! Vill du posta några vanliga surfbilder också?
-
Jamen va fasen det var ju jag!!!
Eftersom jag är så egenkär undrar jag förstås om det går att få en kopia mailad till mig på
mvh/Tomas
-
Fotothure;439870 wrote:En mycket bra dag på Torö och jag fick en hel del bra bilder och jag skickar en. Tidigare har jag fotograferat vågsurfare på Torö under ca 3år.
Snygg bild Fotothure!
Som sagt. Var inte rädd att posta mer bilder…….
Tomas!
Kul att se att du har lämnat civilationens vagga så här mitt i vintern 🙂 Det var ett tag sen man såg dig på vattnet. Fett hopp.
//Larry
-
Tung bild, elak våg, det krävs guts att ladda på såna hopp på Torö – i januari!
-
@LARRY 440002 wrote:
Snygg bild Fotothure!
Som sagt. Var inte rätt att posta mer bilder…….
Tomas!
Kul att se att du har lämnat civilationens vagga så här mitt i vintern 🙂 Det var ett tag sen man såg dig på vattnet. Fett hopp.
//Larry
Larry, tre småungar kräver sin lilla tid i anspråk, därav frånvaron från vattnet. Men jag blev väldigt sugen på att börja surfa lite mera, gärna i lite mer anständiga temperaturer. Måste säga att det var kul att han fick med första hoppet, första vågen, för mycket mer än så presterade jag inte sedan.
Tycker det borde finnas några bilder på Steffo, han var väl den enda som verkade orka hålla i grejjerna längre än några minuter innan krampen satte in.
/Tomas -
Tack för bilden Fotothure!
Vilken frihetskänsla i den bilden!
-
Denne mystiska Fotothure, går det att få tag på honom månntro? eller kan man kolla in fler bilder någon annanstans?
/Tomas
Logga in för att svara.