Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder – Björlanda 31/8
-
Bilder – Björlanda 31/8
Posted by swe227 on 31 augusti, 2006 at 20:12Tjejen fotade…
danneman replied 18 years, 3 months ago 6 Members · 9 Replies -
9 Replies
-
Dude, trevligt!
Inte dåligt att få upp dem såhär fort efter ett killer mission i beerlanda ghetto vatten.
Fastnade till o med på 2st bilder, haha..kul o tack. -
Seglade i Kungsbackafjorden blåste som attan men måste det alltid vara så byigt, kan man inte ta bort onsala på något smidigt sätt. Var det byigt på andra platser också eller var det bara jag som valde ett taskigt spott(orka inte cykla längre).
-
Där var man ju med på ett hörn. Grymm dag. Känns i kroppen nu….. Denna sköna känsla:) Kul att rocka med Beerlanda folket!!!
-
Danneman filmproduktion!
Beerlanda Surfers in Elyaque First Edition! ca:25min
Är för en timme sen bränd på dvd och jag tror vi kan klämma in den på fredagen på majas!! -
jOHNjRAMBO wrote:Dude, trevligt!
Inte dåligt att få upp dem såhär fort efter ett killer mission i beerlanda ghetto vatten.
Fastnade till o med på 2st bilder, haha..kul o tack.
Kan bara hålla med. Kul! Härligt med en 5,2 dag i beerlanda, som tyvärr kanske inte riktigt visade sina bästa sidor igår, men va fan… -
“Danneman filmproduktion!” blablablabla…Bert, kan du inte bara hålla käften, här snackar vi om gårdagen o ger swe227 lite beröm för bilderna o hur gyt de va med lite surf..vem fean har frågat dig om din film, haha!! vart fan var du förresten????
-
jOHNjRAMBO wrote:Dude, trevligt!
Fastnade till o med på 2st bilder, haha..kul o tack.Gott o höra! ska hälsa tjejen som sitter med kameran beachen, när jag är ute o leker
-
jOHNjRAMBO wrote:“Danneman filmproduktion!” blablablabla…Bert, kan du inte bara hålla käften, här snackar vi om gårdagen o ger swe227 lite beröm för bilderna o hur gyt de va med lite surf..vem fean har frågat dig om din film, haha!! vart fan var du förresten????
Vad faen var det för diss you mother fucking punk.. en beerlanda tråd borde well för faen va intresserad av den nya rullen asshole!!! Fiskebäck föresten å körde 4.7 hann inte ut till beerlanda tyvärr!
Log in to reply.