Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing BIlder från A-bay

• rusiak

Medlem
    3 februari, 2008 vid 11:12

@Yann 442492 wrote:

Ser lite kasst ut med avtagande vind och regn. Jag stannar också hemma och samlar pluspoäng.

De gör ni nog rätt i pöjkar! Var ute en sväng runt 10-11 snåret. Var g r y m t byigt och mycket vind i byarna. Tänkte avvakta till i em istället!

//alex

• above_the_law

Medlem
    3 februari, 2008 vid 14:20

Jag tycker du gjorde dig bra som mänsklig vindindikator Yann! Räcker inte det:smile: ?

Nej, skämt och sido så var ju dom riktigt feta vågorna längre ut men dom rider man ju inte för någon annas skull precis….D v s vem fan bryr sig om att synas på foton så länge som man får dom bästa vågorna och där lyckades du nog bäst igår, he he. Själv hade jag svårt att ta höjd med min feta vågis på utväg eftersom det var toeside för mig, samt att jag var fett överriggad med min gamla Waroo 7:a, men nästa gång lovar jag att göra dig sällskap längre ut:laugh: .
    Hur var det idag förresten? Jag var på babysim och var tvungen att ta hand om lill-Flippen under eftermiddagen…

Yann;442411 wrote:
    Era linslöss! Ni missade ju det göttigaste en bra bit ut. Där bjöds det på dubbelgubbar. Inte ofta man blir lite rädd på riktigt i Sverige.

Fina bilder!

• debkausf

Medlem
    3 februari, 2008 vid 16:10

Tja jag hoppade i plurret kl12 o korde till halv 4. 1a timmen var lite mycke(körde swbl 3. 6m). 2-3e var GUDOMLIGA!!!! helt själv mellan piren o revet. Allteftersom vinden droppade blåste inte vågorna sönder samtidigt som det var mycke vatten som skulle ut ur viken, detta gjorde vågorna kleena o fina(tror det funkar så). Sista 45 lade sig vågorna nästan helt, men det var 10 kites i luften när jag drog!! En riktig kräämdag!!!

• virena

Medlem
    3 februari, 2008 vid 16:31

Fasen va gott det ser ut. Riktigt harliga bilder, lite smakyligt dock:smile:. Hade ju tankt ta mig ut i helgen da jag mellanlandade mellan brasil och Sydafrika, men sa blev det inte. Sag bade lite for kallt ut efter att vara van vid typ 30 gradigt vatten och tiden fanns val inte riktigt heller. Far bli lite surf har hemma i maj istallet.

• _sofia_

Medlem
    3 februari, 2008 vid 17:56

Nice, hade gärna gjort er sällskap idag men efter nattjobb e man int hugget direkt, verkar som ni har haft schysst helg!

• sourra

Medlem
    3 februari, 2008 vid 18:00

Det var sinnessjukt fint och vinden var jämn och hård. Men vart var du Alex? Jag såg inte till dig i läjet!

• gonzo

Medlem
    3 februari, 2008 vid 18:04

han va där å körde när det blåste ordentligt medans jag låg i bilen å försökte bli av med bakfyllan så att man kunde ut

• above_the_law

Medlem
    3 februari, 2008 vid 18:06

Bättre än igår t o m eller?
    Bilder!!!!!:laugh:

sourra;442587 wrote:
    Det var sinnessjukt fint och vinden var jämn och hård. Men vart var du Alex? Jag såg inte till dig i läjet!
  • rusiak

Medlem
    3 februari, 2008 vid 18:26

@gonzo 442594 wrote:

han va där å körde när det blåste ordentligt medans jag låg i bilen å försökte bli av med bakfyllan så att man kunde ut

Så var det! Men det var inte bakfyllan du skulle bli av med? Den kommer väl först fyllan har avtagit?? 😀

• djevulen

Medlem
    3 februari, 2008 vid 18:31

här kommer lite till från helgen,,tagna genom bil fönstret,själv bangade jag lite tror nog min 11 kite blivit lite stor

• sioman

Medlem
    3 februari, 2008 vid 19:10

@RobRox, Får man fråga vad du har för utrustning? Kamera,objektiv,stativ mm? 🙂

• sourra

Medlem
    3 februari, 2008 vid 19:14

Gött Mathias! Dumt att jag inte tog med mina objektiv. Då hade du ju kunnat roa dig hela dagen där på stranden 😛

• debkausf

Medlem
    3 februari, 2008 vid 20:52

@above_the_law 442595 wrote:

Bättre än igår t o m eller?
    Bilder!!!!!:laugh:

Igår var en skitdag om man jämför!

• neven

Medlem
    4 februari, 2008 vid 11:12

Sönda’n var finfin! Perfekt att köra med 7:a C-kite fram till slutet då det la sig lite. Men sjukt roligt att stilla abstinensen efter 2 månaders kite-dvala…

• above_the_law

Medlem
    4 februari, 2008 vid 11:14

Snyft (men kul för er andra)!!!!!
    Förbannade babysim och krävande fruntimmer:smile: ….

debkåusf;442658 wrote:
    Igår var en skitdag om man jämför!
Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing BIlder från A-bay

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.