Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › bilder från "ankis tjejhelg"
-
bilder från "ankis tjejhelg"
Publicerad av yenny på 24 juli, 2007 vid 11:29tack för en härlig helg anki, å alla andra!
här ä lite bilder från ”kabelparken”larssa svarade 17 år, 9 månader sedan 16 Medlemmar · 24 Svar -
24 Svar
-
Ser bra ut
Tyckte bara jag såg en något skäggig fjella 😀
Måntro att han håller sig framme den där Pepä när det är tjejträff.
Undrar om han varit med om det var grabbträff:grin:Snyggt med svartvita bilder
//R -
@guru 399751 wrote:
Ser kul ut, var finns den här kabelparken?
Utanför Köpenhamn
http://www.copenhagencablepark.dk/
http://www.kitesurferen.dk/kite/?show=view_article&id=1672&subtype=1
Lite roliga saker som händer där nu:cool2:
//Roger -
Det var nästan tur att det inte blåste, parken var grym… Anki, du med!
-
fett med minuspoäng till er töser… ska ni lägga upp bilder på steffo kan ni väl ha bikini på er och inte nån jäckla safty sex dräckt
Men annars verkar den ju lyckad
-
Ja, det var ju hur najss som helst. Lätt att vi gör om det igen, med el utan vind!!
Riktigt bra ordnat Anki! Helgen ser ju bra ut med vind, kanske en liten gettogether?!
-
Härligt tjejer!
Hörde att ni hade otur med vinden men Köpenhamn och Cabelpark räddade dagen och Anki förstås!
-
Ser riktigt skoj ut. Fina bilder Yenny.
Är det samma känsla som å åka efter båt? -
@Laina 399845 wrote:
Ja, det var ju hur najss som helst. Lätt att vi gör om det igen, med el utan vind!!
Riktigt bra ordnat Anki! Helgen ser ju bra ut med vind, kanske en liten gettogether?!
ja, det hade varit gött å kitea ihop också! jag är ledig och förmodligen hemma, vi kan ju ta å ringas närmre helgen
-
@Larssa 399854 wrote:
Ser riktigt skoj ut. Fina bilder Yenny.
Är det samma känsla som å åka efter båt?Jag fick höra att ”det känns som man åker downwind urkrokad på kite, inte alls samma tryck på armarna som efter båt”. Körde aldrig själv pga en paj axel. Tur det så man slapp göra bort sig, hade aldrig vågat ladda som tjejerna gjorde första gången på cabel park.
Logga in för att svara.