Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från apel idag (torsdag lunch)
-
Bilder från apel idag (torsdag lunch)
Posted by robrox on 29 november, 2007 at 11:55Här kommer några stackars bilder fler på http://www.stoneandwater.nu
robrox replied 17 years ago 10 Members · 18 Replies -
18 Replies
-
Japps bara 1 heheeh när jag kom ner så blåste det inte så mycket längre. laddar om kameran tills på lördag då jävlar.
-
OK. Ja, hoppas på Lejet på Lördag fm…bara min fotled känns lite bättre. Vrickade till den i en spolning för 3v sen. 🙁
-
Varmt och skönt, nästan som på maui! hursomhelst,
Jädra läckert det ser ut… Är det svårt att kitesurfa? Verkar mysigt! -
@Lars_K 431456 wrote:
OK. Ja, hoppas på Lejet på Lördag fm…bara min fotled känns lite bättre. Vrickade till den i en spolning för 3v sen. 🙁
Vrickade oxå min för 3 veckorsedan i en överroterad bakåt…. trist, men jag hoppas kunna testköra den på lördag trotts läkaren sa upp till 6 veckor…. iof inte kul att vricka den igen.
-
@Kamaaina 431473 wrote:
Vrickade oxå min för 3 veckorsedan i en överroterad bakåt…. trist, men jag hoppas kunna testköra den på lördag trotts läkaren sa upp till 6 veckor…. iof inte kul att vricka den igen.
Åfan. Då kan vi helt vrickade surfare köra kapp på lördag!
6 veckor. Hmm, jag har inte ens varit hos läkaren trots att det svullnade upp rejält… :blush: -
Verkar vrickat att surfa nu, är det inte vinter? Jag kommer nog ner åxå en sväng kanske, vi kan ju köra lite down the line som förra gången Lars_K hehe. Vad har jeppo gjort med bussen förresten, såg ut som den blivit beskjuten av ett panskarskott 🙂
-
Äh. Det går bättre än man tror. Hade några bra 3 timmars pass i januari och februari. Gäller bara att dra på sej fler lager gummi och veva igång cirkulationen. Ses!
…vet inte vad Jeppo gjort med bussen…han verkar ha otur med den. Inbrott och skit. 🙁 -
Ja, viss otur. Först inbrott, å sen, när det var fixat och inredningen i skåpet precis var färdig, blir den påbackad av en lastbil.
Hur kan man inte se bussen? Den är stor, fyrkantig och röd!! Några ordentliga hål i plåten och hela sidan intryckt.Försäkringsbolaget kommer förmodligen lösa in den. Suck!
Förresten, DrX, läs dina privata meddelanden!!
/jeppo
-
@Lars_K 431477 wrote:
Åfan. Då kan vi helt vrickade surfare köra kapp på lördag!
6 veckor. Hmm, jag har inte ens varit hos läkaren trots att det svullnade upp rejält… :blush:Verkar vara inne att pajja fötterna nu förtiden.. Jag pajjade min för snart två månadersedan, och den är fan inte bra ännu..:(
-
Ta inte med dig värsting kameran då Ola, då blir jag så avis. Jag tar nog apel jag har ingen bil. Eventuellt läjjet på söndag?? annars apel.
-
Ere ingen som kan plocka upp robrox så han hamnar på rätt ställe? Roligare om han fottar surfare än bara vatten. Hade gärna gjort det själv, men jag tror tyvärr våran bil e full.. Löser det sig inte så slå mig en signal så kan vi kolla om du inte får plats nånstans! 0730-669999
-
Jag åkte förbi apelviken den 26september iår. Självklart hade man visoner om ett tätbefolkat vatten men inte en jäkel på hela viken. Det blåste kanske 4m/s. Besviken satte man kosan hemmåt igen, hade ju verklgien förväntat mig att få se några riktiga surfare.
Log in to reply.