Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från apel idag (torsdag lunch)

• hellgren

Member
    1 december, 2007 at 00:02

Ledsen spray, men 4 m/s är inte tillräckligt för att fylla upp apelviken. Kom tillbaka en dag när det blåser minst 8 så är det säkert nån där. Får tänka på att apelviken är ett vågställe, vid 4m/s går inga vågor. Dom enda som egentligen borde kunna surfa då är formula killarna. Och dom drar nog hellre till TT för att hitta så platt vatten som möjligt. Men frågan är om ens dom ger sig ut i 4..

peace

• surfslusken

Member
    1 december, 2007 at 01:48

@Spray 431802 wrote:

Jag åkte förbi apelviken den 26september iår. Självklart hade man visoner om ett tätbefolkat vatten men inte en jäkel på hela viken. Det blåste kanske 4m/s. Besviken satte man kosan hemmåt igen, hade ju verklgien förväntat mig att få se några riktiga surfare.

Men snälla lilla du, du får ju ge de minst 10m/s till innan d blir intresant i Apelviken.

• robrox

Member
    1 december, 2007 at 10:28

Ledsen idag körde det ihop sig för mig, plus allt damn regn. Jag gör ett försök imorogn igen. Men tack för omtanken.

Page 2 of 2

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från apel idag (torsdag lunch)

You must be logged in to create new discussions.