Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing bilder från apel idag?

• ola-h

Medlem
    16 september, 2005 vid 08:55
  • imported_borje

Medlem
    16 september, 2005 vid 09:10

Härliga bilder Ola! Var det bra riktning i Åsa?

• c_c

Medlem
    16 september, 2005 vid 09:16

Svar till:

Killen med gula hjälmen. KOmmer inte ihåg vad han heter.

[/ QUOTE ]
    Det där är ju Mattias ”Mauser” Pettersson! Regerande svensk mästare i våg (amatörklassen) sedan 1999! wink.gif

Här gör han ett av sina omöjliga trick i marockanska Moulay:

• ola_p

Medlem
    16 september, 2005 vid 09:16

helt klart på gränsen till för mkt väst (typ 260 grader enligt onsala mätaren), så det var lite långt mellan seten ibland, och inte så våldsamt stort med tanke på att det var 3.5-3.7 segling..

Snart kommer en filmsnutt också!

• lars_k

Medlem
    16 september, 2005 vid 09:24

Ska bli gött att se! Själv har jag lite hjälmcäm från den dan. Jag kanske sätter ihop en snutt jag med… Blir nog mest en studie i yrande skum och brutala wipeouts. =)

• ola-h

Medlem
    16 september, 2005 vid 11:29

Det där måste ju vara en Airial wave stall into flaka. Det ser jag tydligt.

• c_c

Medlem
    16 september, 2005 vid 11:44

Svar till:

Det där måste ju vara en Airial wave stall into flaka. Det ser jag tydligt.

[/ QUOTE ]
    Exakt! Mkt vaket iakttagande! Det svåraste med det tricket är egentligen att ha is i magen och vänta på att riggen vänder och kommer emot en så att man kan få grepp om bommen igen! (extra lurigt när det som på bilden blåser pungdrag i 3.7 och man har vinden rakt akterifrån!) wink.gif

Sköna bilder från Åsa förresten! (Bra att ha frugan med till surfet ibland?!) wink.gif

• ola-h

Medlem
    16 september, 2005 vid 12:51

Jo, frugan gjorde ett starkt jobb med att släpa både barnvagn och min inte helt portabla kamerautrustning + stativ ut på Stenstranden i 18m/s motvind.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing bilder från apel idag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.