Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Apel tagna idag 1 November

• apelbapel

Medlem
    1 november, 2007 vid 15:44

Funkar det med shorty 2mm+vanlig vår/höst 5/3mm (tror jag) + huva och handskar med öppet grepp, (skor såklart)??

Lördag ser ju lovande ut!

• robrox

Medlem
    1 november, 2007 vid 16:16

Fan ska du till Verde !! Kolla in filmen och se om du är redo 🙂
    http://windsurfjournal.perfect-ride.com/WindsurfingCapvert.mp4

Kan vara seg att få igång men kör på

• swe227

Medlem
    1 november, 2007 vid 20:05

@apelbapel 425992 wrote:

Funkar det med shorty 2mm+vanlig vår/höst 5/3mm (tror jag) + huva och handskar med öppet grepp, (skor såklart)??

Lördag ser ju lovande ut!

Ja! det funkar om det inte går under 10 grader i luften…

• robrox

Medlem
    2 november, 2007 vid 05:09

Ja fan Lördag ser grymt bra ut! Tyvärr kan jag inte fota har av någon anledning lovat att hjälpa till med brorsans flytt 🙁 men det ser väl ut att bli lite vind på luncherna i veckan då kommer jag hänga nere i a-bay alt läjjet

• chuckey

Medlem
    2 november, 2007 vid 13:42

Fan jag var för pessimistisk för att gå ut igår, trode vinden inte räckte. Vad kördes det med för segel?

• schonki

Medlem
    3 november, 2007 vid 11:01

fina bilder. va fotar du med för utrustning?

• robrox

Medlem
    4 november, 2007 vid 08:56

Enkel utrustning en Nikon D50 med ett 70-210mm f4 byter snart till ett nikon 70-300 f4,5-5,6 VR

Tack alltid kul att höra 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Apel tagna idag 1 November

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.