Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från apelviken i SVT region väst 22 ikväll!!
-
Bilder från apelviken i SVT region väst 22 ikväll!!
Publicerad av hankloose på 27 februari, 2008 vid 14:42Jesper B film kommer visas i Eftersnack 22.00 kommer även intervjuer
men för hoppningsvis Johan Andersson.danneman svarade 16 år, 8 månader sedan 16 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
Jajjamen jag kommer vara med i telefon.
Tjejen från SVT har vart helt tokig. Ringt mig 10 ggr. Men vem svarar när man är i och surfar…/ Johan
-
kommer det här att visas även i ettan eller tvåan på svt, eller vad är det här för kanal ni pratar om???
-
I tvåan, kl 22.25. Sänds nog bara i västnyttsområdet…’
/J
-
gött, ska bli kul att se..
tror att alla kan se det på nätet sen på svt.se
http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=71323&from=program_ao -
Okay, jag får väl se imorn i stället :tongue: Lika bra det så kan jag gå å lägga mig :smirk:
-
Johan – du äger!!
Kul att se sin film på det sättet! Var lite orolig för bildkvalitén, men det funkade ju./jeppo
-
Fan va gott reportage!
För mig som är fint-väder-seglare; hur e tempen i vattnet nu?
Eller snarare – hur länge kan man va i innan man får bända loss händerna från bomen? -
Knatte
Gäst28 februari, 2008 vid 05:36Någon som har hittat detta på webben och har en länk??
-
14 minuter in i programmet..
http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/player.jsp?a=1068449&d=73359
idag
16:55 Eftersnack
* Från 27/2 i SVT2
tisdag -
Fint reportage o bra film med riktig vågsurfing från Sveriges vågspot nr 1. Kul att tex arbetskamrater får se riktig surfing och inte allt annat som visas då och då. För visst är det väl så att vi alla får reaktioner av arbetskamrater och kompisar efter såna här filmer. Eller är det någon som lyckats hålla surfingen hemlig vilket kanske kan vara strategiskt rätt.
(som jag minns det)
Reportern: Kan vem som helst surfa?
-Ja med dagens utrustning är det lätt att lära sig…(Var det lite ironi?)
(Min kom: Fast svårare “sport”/livsstil/sysselsättning/aktivitet än att lära sig att kunna surfa o göra hyffsade gippar och surfa lite i småvågor kan man väl knappast tänka sig…) Finns det en koppling till att det är så oslagbart kul?
Jämfört med tex skidor, snowboard eller vad man nu ska jämföra med. Kitarna verkar komma igång snabbare eller? Förresten är det inte ofta så att kitare är fd surfare? Detta kan ju tolkas på olika sätt…
Logga in för att svara.