Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Apelviken söndag 8 maj

• safesurfer

Medlem
    9 juli, 2007 vid 17:03

Tack för att ni fotograferade! Jag har inte sett mig själv på ett surffoto sedan 1998 så det var kul att va med.

• gurra1978

Medlem
    9 juli, 2007 vid 20:45

Fina bilder med bra action. Alltid kul att se det laddas hårt i fina förhållanden. Stort tack för att det finns några som tar bilder och postar dessa här. Såna här “kvalitetstrådar” är viktiga för konfens överlevnad : )

• Oregistrerad

Gäst
    9 juli, 2007 vid 21:29
  • c_c

Medlem
    10 juli, 2007 vid 06:50

@Basse 395747 wrote:

Glöm nu inte att sticka ut gång till under året C_C 😉
    Kul att se dig surfa igen… och ta bilder!

Hehehe, nä jag lovar att sticka ut MINST en gång till i år 😉

Ska ju vara pappaledig på fredagarna i höst… vågar man hoppas på att det kommer blåsa då.. ? 🙂

@Swe227 395794 wrote:

Några från Apel

Gott med fler bilder!

• fnassel

Medlem
    10 juli, 2007 vid 09:53

@C_C 395996 wrote:

Hehehe, nä jag lovar att sticka ut MINST en gång till i år 😉

Ska ju vara pappaledig på fredagarna i höst… vågar man hoppas på att det kommer blåsa då.. ? 🙂

Gott med fler bilder!

EH? Pappaledig? Kör du med ungen på magen eller på ryggen. Syrgastub kanske är bra också om du badar för länge i vågorna!

/Gammelsmurfaren

• happywindsurfer

Medlem
    10 juli, 2007 vid 18:16

tok et par bilder jeg og 🙂 takk for en super dag :-)))

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Apelviken söndag 8 maj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.