Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från askim idag?
-
Bilder från askim idag?
Publicerad av hstrom på 13 september, 2004 vid 21:37Tyckte jag såg en kille som tog bilder i askim idag… Nån som vet vem det var? Kanske vill lägga upp lite bilder här så man kan se om man kanske va med på nån…..?
/Jonas
malun svarade 20 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 27 Svar -
27 Svar
-
Var korde ni i askim, var o korde vid golfbanan, men det va ingen daer, vi korde tills det blev morkt, var tokoverriggad med 4.2
-
Jag+ några till gick i innifrån viken… många gick i från marholmen! Samma här… körde 5,0 ett tag… bytte sen till 4,2… det va sjukt drag i slutet!! Men sååå jävla kul! Ser ut att bli en fin dag i askim imorgon med!
/Jonas
-
Knatte
Gäst14 september, 2004 vid 04:53Kan någon ge en bra vägbeskrivning, på för hur man tar sig till Askimsbadet och var man riggar osv. Det verkar ju blåsa mycket SV framöver
-
Det var Dannnek som tog bilder med min kamera… så det är jag som har bilderna
Jag kan lägga upp dom här i denna tråden ikväll! -
Kolla GWC:s spotguide, där har du beskrivning! Hur som helst: Man åker säröleden söderut och tar av mot askimsbadet, man kan rigga på fint gräs runt själva badet, men de flesta drar till marholmen (då slipper man slöra toköverriggad om man måste rigga om;-) Se http://www.gwc.se för mer detaljerad info.
-
Oj, man måste tydligen klicka på “Bifogad” för att se bilden. Den visas inte direkt som förut. Är detta en av de nya ändringarna som tillkom samtidigt som det nya köpes/säljes sidorna?
Logga in för att svara.