Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder fran Australien
-
Haha 🙂 Fan vad kul med lite reaktioner!
Stallet heter Sandy Beach och ligger ungefar 8 mil SV om Exmouth. Och Exmouth ligger 120 mil norr om Perth.
Helt ensamma var vi inte. Dar var en fyra andra kitare och en vindsurfare. Men det kan man ju sta ut med. Inte direkt trangt 🙂 Bara trevligt med lite sallskap.
See ya!
-
Goa bilder. Kom nu hem o jobba lite med dig. Dit lilla ….
Föresten Jag o Håkan drar på fredag för lite våg o kite på Lanzarote och fuerta. Vi bokade rum på båda öarna för säkerhets skull, he he.
Vi hörs snart,
Johan. -
fan va nice!!1 har själv vart i exmouth . fasst då va de crowded me maneter !
som jag var tvungen att kolla om de brändes! det svullnar och kliar. Men testa gärna själv!!!:grin: -
Tjena Johan!
Inte fel det heller! Hoppas att ni far lite vind dar nere!Tror jag passar det med maneterna faktiskt 🙂 Nagra sanna har jag inte sett… Dartemot ett par feta skoldpaddor och en fete rocka.
Vi var och dok haromdagen. Dom skrot med att det ska vara ett av de tio basta dykstallena i varlden, sa vi var ju tvungna att testa det. Ahh helvete vad grymt det var!!! As manga fiskar som jag aldrig sett innan och ett helt gang fete hajjar! The Navypier i Exmouth. Testa det om ni far tillfalle! Latt mitt basta dyk ever!
Hade!
-
Fan vad nice! Man blir inte alls avis! =) Grattis din lyckans ost!
-
-
Lägg av att slänga in sånna här bilder på Steffo i Novemeber, försök att ha lite medlidande med oss här hemma:(
-
Ser ut att blåsa pung när vi kommer ner, och vi prickar fullmåne me för vågsurfen. Men man ska inte hoppas på för mycket innan man är där.
Jag tror tittarna har sett nog med flatwater så fota lite vågor åt oss nu,så är du snäll…….Ditt lilla äckel. -
Ser ut att blåsa pung när vi kommer ner, och vi prickar fullmåne me för vågsurfen. Men man ska inte hoppas på för mycket innan man är där.
Jag tror tittarna har sett nog med flatwater så fota lite vågor åt oss nu,så är du snäll…….Ditt lilla äckel.Vi hörs,
Johan -
Har kommer nagra fler bilder fran Woodmanspoint, Agusta och Margret River.
-
Margeret River är så fett!
Synd man aldrig fick köra där.
-
Härligt ångestframkallande bilder för oss som sitter i slasket och surar!
-
Nix inga valhajar… Men skoldpaddor, delfiner, salar och stingrays.
Sista bilderna nu. Har varit har nu i 4 mander, ska hem och vila upp mig i 5 dagar, sen blir det snowboarding i 3 manader. Tufft liv man lever 🙂
Logga in för att svara.