Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från Beerlanda när de pungade i.
-
Bilder från Beerlanda när de pungade i.
Publicerad av johnjrambo på 11 juni, 2008 vid 20:49kommer några till
tdk svarade 16 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Jag ser ingen bakåt men det är ju bra ladd. Man kanske ska skaffa en hjälm så man vågar prova lite nytt även när det blåser lite.
-
Wtf dude, nu får du gnugga dig i ögonen, haha det är en frammåt ffs!
-
Fan då inga bilder på mig när jag kör huvet rätt igenom mitt 4.7 🙂 Fina bilder, fett laddat som vanligt!
-
@jOHNjRAMBO 474417 wrote:
Wtf dude, nu får du gnugga dig i ögonen, haha det är en frammåt ffs!
Hehe, nu ser jag… Jag var nog lite trött när kollade bilderna.
-
Personligen provade jag faktiskt lite bakåt på småvågor i tisdags men det är ju f-n omöjligt att få ner dom rätt?!
Ove tog lite fina bilder i Nyköping i tisdags och de finns på vår hemsida här:
http://www.jymden.nu/offroad/Windsurf/index.htm
Han börjar faktiskt få till bilderna riktigt bra och är hyggligt fokuserad på vad vi pysslar med där ute med tanke på att han inte surfar själv. På vissa av bilderna är vi nog 500 m ut och jag tycker han har bra ljus och skärpa i alla fall!
Kika gärna in på sidan och bläddra lite för jag vet inte hur man får loss bilderna?!
Om någon här har tipps på hur man får till bakåt på småvågor så får Ni gärna tippsa! -
Har inte fått alla bilderna ännu, men du kanske fastnade på någon..lägger upp den isfl!
Här är en på indiana Bert!
-
Härligt att se lilla Rambo på vattnet igen. Du har varit hemlig på sista tiden och inte konfat så hårt. Beror det på att du varit på vattnet och blivit grym i smyg ; )
Bra ladd i bilderna. Man ser ju att det är en framåt för annars hade du tittat åt andra hållet. Bra höjd i den andra bilden.
-
//TOMMY//
Gäst12 juni, 2008 vid 20:20gurra1978;474569 wrote:Härligt att se lilla Rambo på vattnet igen. Du har varit hemlig på sista tiden och inte konfat så hårt. Beror det på att du varit på vattnet och blivit grym i smyg ; )Bra ladd i bilderna. Man ser ju att det är en framåt för annars hade du tittat åt andra hållet. Bra höjd i den andra bilden.
Hörrö , Gurra fett med cred ska du ha för dina grymma filmer .(Calle Nyberg får snart passa sig). Din segling är inte direkt dålig heller men säg att du saknar Brevik lite,lite, lite grann. I tisdags blev det fett med chop och överrigg på 4.7.:cool2:
-
//TOMMY//;474601 wrote:Hörrö , Gurra fett med cred ska du ha för dina grymma filmer .(Calle Nyberg får snart passa sig). Din segling är inte direkt dålig heller men säg att du saknar Brevik lite,lite, lite grann. I tisdags blev det fett med chop och överrigg på 4.7.:cool2:
Va!!! Har Tommy äntligen reggat ett användarnamn på konfen. Grattis, nu är du en vindsurfare fullt ut 😀
Saknar jag Brevik? Nja, när jag vill ha chop åker jag till den den kinesiska restaurangen China Sea och beställer en Chop Suey. Annars är det bara cleana vågor som gäller i Varberg :laugh:
Kommer du ner något i sommar?
-
//TOMMY//
Gäst13 juni, 2008 vid 20:10gurra1978;474655 wrote:Va!!! Har Tommy äntligen reggat ett användarnamn på konfen. Grattis, nu är du en vindsurfare fullt ut 😀Saknar jag Brevik? Nja, när jag vill ha chop åker jag till den den kinesiska restaurangen China Sea och beställer en Chop Suey. Annars är det bara cleana vågor som gäller i Varberg :laugh:
Kommer du ner något i sommar?
Du, jag känner dig du saknar brevik som faaaaan… fixa ett 990 hpa låg tryck så dyker jag och broder tuck upp som amen i kyrkan………fortsätt göra bra filmer…den från Brevik -sept 06 är inte dum…. :cool2:
-
@jOHNjRAMBO 474349 wrote:
kommer några till
fan dude, det blev rätt go höjd på den shuviten.. 🙂
Det ser förövrigt nästan lite choppigt ut.. MEN Det va en HELL OF A DAY!
Logga in för att svara.