Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från dagens segling i Apelviken.
-
Bilder från dagens segling i Apelviken.
Publicerad av gurra1978 på 31 januari, 2007 vid 17:48Vilken dag! Man kan knappt tro att det är sant. Vinter i stor del av Sverige men på västkusten är säsongen i full gång. Varmt i luften, inte så kallt i havet, solsken, pangdrag i 4.2 och fina vågor med bra vinkel (på slutet dock nästintill ren sideshore men 20-25 m/s = tufft). Här är några bilder från oss lyckliga som rockade järnet i vågorna :cool2: Det går att köra till 17:00 på kvällen och nu är man lite mör efter 4 h segling.
Fler finner ni såklart på http://www.kulingvarning.nu
surfpunk svarade 17 år, 9 månader sedan 11 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Grymt Gurra, ser najs ut. Jag satt på jobbet och kollade på er på webbkameran. Jobbhelvette. Jag skiter i deadlines och flexar fanimej ut nästa gång och joinar er!
-
Fedt Gurra!
Vi hade oxå riktigt bra idag, kommer förhoppningsvis bilder senare.
Så jävla gott att vara back in the game! -
Shit vad fint det såg ut att vara.
Är tyvärr upp i helvetes stockholm en hel vecka.
Får se nästa vecka om det kommer nån vind.Kör hårt!
-
Jag satt på jobbet och kollade på er på webbkameran
Det är också ett sätt att surfa :tongue: Dett kommer fler dagar men denna borde dokumenterats med headcam. Jag mötte några riktiga dumpande monster därute som jag blev lite rädd för helt enkelt. Det var stort på slutet.
Vi hade oxå riktigt bra idag, kommer förhoppningsvis bilder senare.
Härligt att höra. Ser fram emot de bilderna. Kul att du är på vattnet igen. Hur kändes nya brädan/brädorna?
Är tyvärr upp i helvetes stockholm en hel vecka
Hälsa isbjörnarna 😉
-
Man vet i alla fall vilken sida man ska flytta till när man ska skaffa stadig lya^^
-
nice pics!
but what is going on on picture 5?? bottum left……. rockdance??… -
Man vet i alla fall vilken sida man ska flytta till
Damn right där Militären.
but what is going on on picture 5??
En solklar PONCH. Nästan. Jag är lite kass på att få upp riggen tyvärr men var hur nära som helst på att sätta den idag. Det viktiga är att det går framåt.
-
Ola_P;362893 wrote:Najs, kallt?
ICKE! Ok, första rundan är värst. Man kör 20 min har lite ont i fingerspetsarna, går upp skakar lite sen är värmen tillbaka och efter det vart det nästan non-stop segling i 3,5 h. Det finns inga ursäkter nu att inte surfa :smirk:
Du får joina vid nästa tillfälle och ta lite bättre bilder med din killercam. -
Det var väl själva helvete! Jag hajar ingenting, jävla Hellmen är vad du är Gurra och ni andra jävla vinterdårar. För det är fan vinter! =)
Jag är djupt impad, förbryllad och oerhört avundsjuk. Det ser grymt ut på varenda bild, men kan själv inte tänka tanken på att hoppa i plurret.Ses i viken…framöver!
/David -
@Militären 362880 wrote:
Man vet i alla fall vilken sida man ska flytta till när man ska skaffa stadig lya^^
Satt precis och tänkte samma sak – fy tusan vad fel jag bor. Men hur tusan ska jag övertyga sambon? Hennes definition av att “bosätta sig någon helt annanstans” är att flytta från norra till södra sidan av stan 🙁
Hur lyckades du hamna på rätt sida Gurra? Dela med dig av framgångsreceptet!
-
Det ser ju helt underbart ut, förhoppningsvis får jag jobb i Gbg i dagarna och då får man ju ta del av den där härligheten.. ;o)
Det är en vinst i sig, nu ska man bara hitta ett billigt boende i innerstan, vilket är lite svårare..
// Erik
-
@gurra1978 362891 wrote:
En solklar PONCH. Nästan.
Hur svår är en Ponch egentligen,svårare än en spock?,ser ut som man ska vrida hela kroppen ur led?!.
Logga in för att svara.