Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från DK förra helgen.
-
Fan va najs mannen, tycker inte om att du papparatzar så när jag och jeppe ’vilar’ dock.
Headcam filmen kommer snart!/ J
-
Goa bilder! Vi väntar med spänning på headcamfilmen…
Vaffasen, Rambo och TDK, ni borde ha ryckt mina tältpinnarna på söndagmorgonen när ni drog. Kändes inte bra missa surfet bara för man låg och sov. Fan!
/jeppe
-
Svar till:
Grym helg i Denmark må jag säga!
Bästa inpuls tripen ever, kl 19.00 bokade RAMBO & TDK båten kl 23.55 till DK.
Jeppe, Johan å Lasan hade redan bokat in sig på samma båt tidigare, Basseman var redan där!
på bild: gubbarna grus som rockade i Hanstholm resten av helgen
[/ QUOTE ]
Schyssta bilder som fan, även om man e kitare =)
-
Svar till:
Goa bilder! Vi väntar med spänning på headcamfilmen…
Vaffasen, Rambo och TDK, ni borde ha ryckt mina tältpinnarna på söndagmorgonen när ni drog. Kändes inte bra missa surfet bara för man låg och sov. Fan!
/jeppe
[/ QUOTE ]Haha! Men sova är ju gott det med…
-
Hellö!
Var faaaaaan e denna killen som hoppar på detta hoppet
Eller e det bara jag som tycker det ser ut som någon hoppat där?
-
…eller så har han krashat bakom vågen. Med tanke på storleken på vågen kan det ligga både en och två surfare bakom vågen utan att man ser dom.
Dyningarna på lördagen var gryyyyymt stora!/jeppe
-
Grymma bilder Rambo-mææn! Ar i tillbaka i DK nu, har fått 4 vågdagar till! Klitten i Juli rokkar! =)
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst27 juli, 2005 vid 20:544 dagar!?!?! fasen va gött, ser fram imot lite pix då!
men..fan!haha..putsa du någons skor för att få surfa, fick för mig att den andra hälften var medgo get them ray!
Logga in för att svara.