Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder från Dogge 1/9

• niklas82

Medlem
    2 september, 2005 vid 11:14

gött.. men du skulle vatt där i tisdags .. då var det lite mer action när jag var på besök i dogge…

och vad är det jag ser lite längre ner bland bilderna, är det inte en Windtech bom som han med helmutt lotti håller i ???

• nic

Medlem
    2 september, 2005 vid 11:26

Synd att det tar stopp om man ligger för mycket i teknologins framkant och redan har Flash 8-pluginnen. Jag får inte kika om jag inte nedgraderar till Flash 7 tydligen.

nic

• danne2

Medlem
    5 september, 2005 vid 11:40

Svar till:

Synd att det tar stopp om man ligger för mycket i teknologins framkant och redan har Flash 8-pluginnen. Jag får inte kika om jag inte nedgraderar till Flash 7 tydligen.

nic

[/ QUOTE ]

Antar att du menar bilderna i mina gallerier på hemsidan eller? Bilderna på länken ovan borde väl inte vara några problem?

/Danne

• sj0gren

Medlem
    5 september, 2005 vid 11:53

Fan va god kvalité på bilderna. Riktigt fina

• patrikol

Medlem
    5 september, 2005 vid 15:30

Mycket fina bilder grym skärpa imponerande! smile.gif

• fred

Medlem
    5 september, 2005 vid 17:59

Canon pics! duktig fotograf eller bra kamera wink.gif förmodligen både och va grin.gif
    skärpan skojjar man inte bort. vad använder du för utrustning?

• danne2

Medlem
    5 september, 2005 vid 18:34

Svar till:

Canon pics! duktig fotograf eller bra kamera wink.gif förmodligen både och va grin.gif
    skärpan skojjar man inte bort. vad använder du för utrustning?

[/ QUOTE ]

Kör med en Canon 1D och till dessa bilder Sigma 70-200/2.8 med 1.4x konverter på ett enbensstativ.
    Är dock inte helt nöjd med skärpan. Konvertern tar en del skärpa, och ger inte de där riktiga superbilderna…

/Daniel

• larssa

Medlem
    6 september, 2005 vid 07:24

Svar till:

gött.. men du skulle vatt där i tisdags .. då var det lite mer action när jag var på besök i dogge…

och vad är det jag ser lite längre ner bland bilderna, är det inte en Windtech bom som han med helmutt lotti håller i ???

[/ QUOTE ]

Jo det är en Windtech bom han har

• _alexander

Medlem
    6 september, 2005 vid 07:28

var det du som gjorde det brutalaste ryggplasket jag nånsin sett precis vid strandkanten?

• rambo_johnson

Medlem
    6 september, 2005 vid 09:27

jävligt tradiga bilder dock, dogge är skit

• niklas82

Medlem
    6 september, 2005 vid 13:56

Svar till:

var det du som gjorde det brutalaste ryggplasket jag nånsin sett precis vid strandkanten?

[/ QUOTE ]

haha ja det var nog jag.. tyckte jag mesade lite för mycket på första F16 så jag tog i lite mer på andra.. men det var skönt ändå.. brukar ni aldrig vara i vilshärad ?

har flyttat te stan nu så då får man väl börja åka här litta

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA