Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder från Dogge 1/9
-
Bilder från Dogge 1/9
Publicerad av danne2 på 1 september, 2005 vid 19:11Jag har lagt upp lite bilder från Dogge, Halmstad idag 1/9.
Både kitesurfare och vindsurfarehttp://www.danielstenholm.se/surfing/2005-09-01/
/Danne
niklas82 svarade 19 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
gött.. men du skulle vatt där i tisdags .. då var det lite mer action när jag var på besök i dogge…
och vad är det jag ser lite längre ner bland bilderna, är det inte en Windtech bom som han med helmutt lotti håller i ???
-
Synd att det tar stopp om man ligger för mycket i teknologins framkant och redan har Flash 8-pluginnen. Jag får inte kika om jag inte nedgraderar till Flash 7 tydligen.
nic
-
Svar till:
Synd att det tar stopp om man ligger för mycket i teknologins framkant och redan har Flash 8-pluginnen. Jag får inte kika om jag inte nedgraderar till Flash 7 tydligen.
nic
[/ QUOTE ]
Antar att du menar bilderna i mina gallerier på hemsidan eller? Bilderna på länken ovan borde väl inte vara några problem?
/Danne
-
Canon pics! duktig fotograf eller bra kamera
förmodligen både och va
skärpan skojjar man inte bort. vad använder du för utrustning? -
Svar till:
Canon pics! duktig fotograf eller bra kamera
förmodligen både och va
skärpan skojjar man inte bort. vad använder du för utrustning?[/ QUOTE ]
Kör med en Canon 1D och till dessa bilder Sigma 70-200/2.8 med 1.4x konverter på ett enbensstativ.
Är dock inte helt nöjd med skärpan. Konvertern tar en del skärpa, och ger inte de där riktiga superbilderna…/Daniel
-
Svar till:
gött.. men du skulle vatt där i tisdags .. då var det lite mer action när jag var på besök i dogge…
och vad är det jag ser lite längre ner bland bilderna, är det inte en Windtech bom som han med helmutt lotti håller i ???
[/ QUOTE ]
Jo det är en Windtech bom han har
-
var det du som gjorde det brutalaste ryggplasket jag nånsin sett precis vid strandkanten?
-
Svar till:
var det du som gjorde det brutalaste ryggplasket jag nånsin sett precis vid strandkanten?
[/ QUOTE ]
haha ja det var nog jag.. tyckte jag mesade lite för mycket på första F16 så jag tog i lite mer på andra.. men det var skönt ändå.. brukar ni aldrig vara i vilshärad ?
har flyttat te stan nu så då får man väl börja åka här litta
Logga in för att svara.