Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från en blåsig dag på västkusten

• Bilder från en blåsig dag på västkusten

Publicerad av gurra1978 på 2 februari, 2008 vid 14:28

Galet mycket vind på morgonen med solsken och grym vinkel. Vinterseglingen blir bara bättre och bättre. Här är några av mina bilder från Apelviken med nuke 3.7

Hoppas någon tog lite bättre bilder.

pennywise svarade 16 år, 9 månader sedan 15 Medlemmar · 34 Svar
  • 34 Svar
  • jps

Medlem
    2 februari, 2008 vid 14:45

Ser att du lagt upp Surfläget igen. Tackar för det. Mycket bra spot och vägbeskrivningar där. Men… det är brutna länkar till just dessa beskrivningar och till bilder om ställena. Går det att fixa tro?

• fj69

Medlem
    2 februari, 2008 vid 15:25

Skickar nåra sköna bilder från en fantastisk dag bakom kameran och bommen, galet överriggad 4.2………..Fredrik

• robrox

Medlem
    2 februari, 2008 vid 15:38

Här kommer lite mer bilder, kanske en bit överexponerade denna gången men iaf bilder 🙂 resten ligger på http://www.stoneandwater.nu

citat Gurra “.. det e galet där ute! helt galt..”

PZ Robert

• gurra1978

Medlem
    2 februari, 2008 vid 15:46

Den du. Grymma bilder Fredrik. Få nu se resten 😀

• lars_k

Medlem
    2 februari, 2008 vid 16:00

Bra tryck i mitt 3.4 idag. Klart mer vind än prognos. Dock jävligt kallt…
    Tog några bilder jag också:
    http://picasaweb.google.se/RillesSurf/080202_apel

• fj69

Medlem
    2 februari, 2008 vid 16:01

Hahahafyfan va sjukt det var, nu langar jag ut den backside du gjorde som dock inte görs rättvisa av detta foto, betänk att du droppat någon höjdmeter fyfan cabo Verde klass………F

• spray

Medlem
    2 februari, 2008 vid 16:17

Riktigt fina bilder! Det man saknar är kanske lite beskärning eller minst 100mm mer i brännvidd…

• fj69

Medlem
    2 februari, 2008 vid 16:58

Tömmer maget på nåra till, fick nåra bildern på bl a Basse som hade vänligheten nog att ge mig nåra tips inför bakåtarna, som jag nu delar med mig av – “gör inte sådär” :-), Pics – by Gurra / F

• ola-h

Medlem
    2 februari, 2008 vid 17:01

Snyggt kört och fotat gubbs.

• matsb

Medlem
    2 februari, 2008 vid 17:27

hallo Fredrik

Härliga bilder så här inne i februari månaden…good work!

mats

• matsb

Medlem
    2 februari, 2008 vid 17:28

@FJ69 442342 wrote:

Skickar nåra sköna bilder från en fantastisk dag bakom kameran och bommen, galet överriggad 4.2………..Fredrik

hallo Fredrik

Härliga bilder så här inne i februari månaden…good work!

mats

• fj69

Medlem
    2 februari, 2008 vid 17:39

Tja Mats och tack, välkommen hem till Svedala igen! Svalt och skönt och hajfritt, Fredrik

• rrd

Medlem
    2 februari, 2008 vid 19:20

Vilken fantastiskt bra vinterbild den första på Putte & Andreas, perfekt ljus o bakgrund o ett skönt hopp!

En sån bild vill jag ha på mig o Lena.

//Magnus

• senomar

Medlem
    2 februari, 2008 vid 19:26

Sinnessjuka bilder… Ni är bannemej hårda!

• robrox

Medlem
    2 februari, 2008 vid 20:42

nån som saknar ett linsskydd hittade ett CANON 77mm bara hojta så får ni det. Håller med att det var helt galet idag. 😉

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från en blåsig dag på västkusten

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.